ga ik over of niet

  • 13 July 2023
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hey ik ben een meisje van 13 en ik zit in de 2e.

ik kreeg gister een berichtje van een vriendin die vroeg of ik overging en ze zei dat zij daar een mail over had gekregen. dus ik kijk of ik een mail heb gekregen. en ik had niks. vraag ik aan haar wie heeft hem gekregen jij of je ouders. haar moeder had hem gekregen dus toen mijn ouders thuis waren vroeg ik of ze een mailtje hadden gekregen van mijn school. hun antwoord was nee nadat ze hadden gekeken. nu twijfel ik of ik over ga. en ik weet dus niet wat ik nu moet doen. ik wil niet naar kader toe (geen haat voor de mensen op kader). maar ik wil ook niet nog een keer TL2 doen. ik ben dus nu ook echt bang dat ik in een totaal andere klas ga komen en alles weer opnieuw moet doen. ik zeg ook telkens van ik ga over en misschien zelfs op havo. maar kan het zijn dat er bij hun een storing is waardoor de namen op som today (waar het rooster en verdere informatie opstaat over de leerling) verkeerd stonden waardoor ik nu de score van een andere leerling heb en die andere leerling die van mij. en dat er dan komt te staan bij diegene

beste ouders/verzorgers van……..

uw dochter gaat over. als u nog verdere informatie wilt kunt u mailen naar dit mailadres.

m.v.g. ………

en dat is dan de mail die ik zou moeten hebben misschien.

zijn er meer die geen mail hebben gekregen over dat ze over gaan of niet?


6 reacties

Hey @ikweethetnietmeer2009 ,

Ik heb zelf ook nog niks gehoord.Maar ik ga ervan uit dat ik gwn overga.

Waren je eindcijfers goed?Of heb je veel onvoldoendes?

Reputatie 7
Badge +12

Ik weet zelf dat ik over ga, maar dat komt dat ik in een nieuwe school instroom, en ik heb daar nog geen ervaring mee, misschien gewoon rustig afwachten, dat je geen mail hebt wil niet zeggen dat je niet overgaat. Ik denk dat je als je niet over gaat ook een mail krijgt,maar dan met andere inhoud.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ikweethetnietmeer2009 ,

Ik heb zelf ook nog niks gehoord.Maar ik ga ervan uit dat ik gwn overga.

Waren je eindcijfers goed?Of heb je veel onvoldoendes?

       
       
       
       
       
       
       

dit is mijn cijferlijst. (ik hoop trouwens dat dit mag volgens de regels)

 

(het mocht niet, in verband met de herkenbaarheid, daarom is de lijst verwijderd door de Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, nou daar ga je echt wel mee over hoor !  :)

Ennee….een 10 voor muziek ?! 😮😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +4

Hai @ikweethetnietmeer2009,

 

We hebben je cijferlijst inderdaad verwijderd, omdat je hiermee herkenbaar bent. Fijn dat je daar zelf al over twijfelde.

Misschien kun je hem zelf even samenvatten.

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

ik vergeet het elke keer te zeggen als ik op het forum zit maar ik ga wel over. Ik weet alleen niet zeker of het TL of havo wordt.

Reageer