Vraag

engelstalige boeken

  • 29 June 2020
  • 8 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben Lars 13 jaar. En heb jullie hulp nodig. Ik heb namelijk een opdracht voor Engels. Dus een paar vragen 

 

1 weten jullie leuke korte Engelstalige boeken?

 

2 waar kan ik de boeken online downloaden ''gratis''

 

 


8 reacties

Animal farm is een vrij kort een leuk boek. Geen idee waar je m kan downloaden maar je kan m vast in een bieb vinden of online op marktplaats kopen.

Animal farm is een vrij kort een leuk boek. Geen idee waar je m kan downloaden maar je kan m vast in een bieb vinden of online op marktplaats kopen.

Haha bedankt dat is het boek die ik letterlijk voor je bericht gekocht had. Dus het is wel een heel Nice boek.

Heyo,

Leaving time by Jodi Picoult. Een fantastische thriller, misschien wel moeilijk om er in te komen. Het gaat over een 13 jarige meisje dat haar moeder op mysterieuze wijze is verdwenen naar een ernstig ongeluk. Samen met een geestige en een detective gaat ze opzoek naar haar moeder.

Mr.Mercedes by Stephen King. Een zeer spannend boek over een politieagent die probeert een man tegen te houden die duizenden mensen wilt doden. Als je dit boek erg leuk vind, dan zou je ook de andere 2 boeken van deze trilogie kunnen lezen. Een echte aanrader!

The girl with all the special gifts by M. R. CAREY.  Een spannend boek dat gaat over een meisje die speciale gaves heeft. Zelf is ze er niet blij mee. Verder lees je in het boek zelf. 

The ocean at the end of the lake by Neil Gaiman. Dit is een van me meest favoriete boeken ooit. Het gaat over een jongen die een familie ontmoet die aan het einde van de straat woont. Hij merkt dat het een vreemde familie is, toch raakt hij bevriend met het meisje van de familie en samen maken ze magisch maar rare reis.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +1

hey!

in welke klas zit je, ik zit in de 2e en moest tuck everlasting lezen best een lasting boek maar verder wel leuk verhaal voor de eerste zou ik iets doen als leven va een loeser ofzo maar dat moet je verder zelf bedenken

succes

hey!

in welke klas zit je, ik zit in de 2e en moest tuck everlasting lezen best een lasting boek maar verder wel leuk verhaal voor de eerste zou ik iets doen als leven va een loeser ofzo maar dat moet je verder zelf bedenken

succes

@Bananenmans ik zit in de 1e en ga naar de 2e en bedankt voor je tip

Hey ik ben Lars 13 jaar. En heb jullie hulp nodig. Ik heb namelijk een opdracht voor Engels. Dus een paar vragen

1 weten jullie leuke korte Engelstalige boeken?

2 waar kan ik de boeken online downloaden ''gratis''

 

Heb je ergens hulp bij nodig? 

scholieren.com

 

Hoi,

Als je lid bent van de bibliotheek kun je gratis online boeken lezen.

Ook boeken voor de lijst en Engelstalige boeken.

https://www.onlinebibliotheek.nl/klantenservice/inloggen/account-aanmaken.html
 

 

Reageer