Engels leren

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Badge

Hoi Hallo! 

 

Ik heb een vraag morgen heb ik een mondelinge overhoring van Engels en als je het niet goed weet moet je nablijven. Maar ik heb een cijfer van engels en die is suuuuper slecht en nu loop ik vast met het leren!

Hebben jullie mischien tips hoe je het beste kunt leren voor engels?

 

Met vriendelijke groeten,

Chiara!


2 reacties

Het schijnt dat schrijven het beste werkt. Schrijf de rijen woordjes gewoon eens over. Op deze manier ben je er intens mee bezig en is de kans het grootst dat het blijft hangen. Zelf vind ik mijzelf overhoren ook altijd heel prettig. Ik gebruik daarvoor Ikleeralles.nl, redelijk vergelijkbaar met wrts maar ik vind dit fijner werken. Met meerdere klasgenoten maken we de lijsten zodat we dit niet allemaal zelf hoeven te doen. Zo help je elkaar een beetje, misschien ook iets voor jullie. En gewoon vaak herhalen. Als je gewoon rustig door het hoofdstuk heen het leren een beetje bijhoud is het aan het eind van het hoofdstuk niet zo stressen en ken je het veel beter dan wanneer je de laatste drie dagen nog enorm moet leren. Wat je geleidelijk/langzaam leert, onthoudt je ook langer. Dat is dan weer handig voor je examen etc.

Badge

Super bedankt voor je antwoord!

Reageer