Vraag

enge gym docent

  • 1 July 2020
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Badge

hallo ik heb een gym docent op school en hij is echt raar en eng. want hij slaat kinderen als ze het bv niet goed doen. of hij scheld ze uit als ze het niet goed doen ook raakt hij je heel veel aan. als we wat met ringen doen dan doet hij de ringen hele maal omhoog. tot aan het plafond dat is bijna 8 meter!!!! verder houd hij zig ook niet aan bv de corona wetten hij komt als nog heel erg dicht bij. ik weet niet wat ik moet doen help me!!!!!!!!!


3 reacties

Hey @stelpa .

Vervelend voor je. Hij moet zich houden aan de maatregelen en hij mag jullie dus niet aanraken alleen onder speciale omstandigheden. (Als er een ongeluk gebeurd bijvoorbeeld. ) als ik jou was zou ik dit vertellen tegen je mentor en de directie.  En ook vertellen over wat hij doet als jullie het niet goed doen.

Hopelijk is het duidelijk! 

Groetjes Gebruiker c 

Precies wat Gebruiker C zegt; dit is een zaak voor de directie.

Maak een duidelijke mail en stuur die naar schoolhoofd of mentor (termen zoals ‘grensoverschrijdend gedrag’ doen het altijd goed). Je kunt deze mail ook delen met klas/schoolgenoten die dan dezelfde brief sturen onder hun eigen naam. Zo heeft het misschien meer effect.

(Tot de tijd dat het is aangepakt kun je gewoon bij je mentor aangeven dat je niet meer naar gym gaat, en waarom. Heb het hier ook eens over met je ouders. Die kunnen er dan misschien ook een mailtje aan wijden of ff een belletje met mentor of schoolbestuur ofzo.)

Suc6 ermee

Nou je moet naar de directeur gaan of naar de klassenleerkracht! ikhad een leerkracht die mij in de het vierde leerjaar tegen de muur smeet, hij had het echt gericht op mij en ik heb da verteld aan me moeder en we zijn naar de ReChTbAnK gegaan

Reageer