Vraag

eindwerk school

  • 13 March 2020
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

 

Ik ben een meisje van 19jaar. Ik zit in het 7de middelbaar.

 

Wij hebben een eindwerk die we moeten maken/afleggen namelijk de gip presentatie.

 

Denk je als ik hierop niet slaag dat ik mijn jaar moet overdoen?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik denk dat je misschien een herkansing krijgt maar ik heb vertrouwen in jou dat je gewoon gaat slagen!

hey, ik weet dat er geen herkansing is misschien nu wel met het coronavirus.

Ik weet dat er iemand was blijven zitten daardoor. Bedankt voor de snelle reactie!

Hey Aurosia

 

Aangezien ik jouw school en z’n quota niet ken, valt er door me moeilijk te voorspellen hoe belangrijk deze presentatie is. Ik stel voor dat je dit met je mentor bespreekt. Deze kan je uitleg bieden hierover, en je zo nodig coachen. 

 

Gr. Kenshin

Hallo deze presentatie is zeer belangrijk. Ze zeggen dat je hierop wel 50 moet halen. Ik moet een website maken van mijn stageplaats, folder, visitekaartjes…. ze zeiden dat het zwaar gaat doorwegen. Hierdoor twijfel ik wat. Ik had het gister eens gevraagd, ze zeiden dat de meeste dan moeten blijven zitten. Dit is een eindwerk op 200 punten ongeveer. Bedankt voor je reactie!

In dat geval lijkt het me verstandig om je goed in te zetten voor de presentatie. Vraag zo nodig gerust om hulp aan docenten. 

 

Gr. Kenshin

Reageer