Vraag

eindcito

  • 18 April 2022
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik heb woensdag en donderdag mijn eindcito van groep 8. Ik vind het best eng.. ik moet hem ook goed maken, niet voor het advies want ik heb HAVO-VWO dus dat is best goed vind ik. Maar ik heb ene andere belangrijke toets dit jaar echt al helemaal verknald. Ik moet deze nu dus goed maken. iemand tips, ervaringen enz?

- Annoniem_meisje  


8 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Eindtoets!!! Eindtoets is echt makkelijk.  Geloof me . Haal diep adem . Je kan het !!! Zeg dat tegen jezelf . Geloof in jezelf. Havo/Vwo is super goed . Het is je advies, dus de leraar weet dat je het kan . Je kunt het!!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Bij dat een slechter advies krijgen soms hoger maar de kans dat je een hoger advies is heel klein 

Reputatie 7
Badge +6

Uit ervaring kan ik zeggen: het is echt tien keer zo makkelijk dan je denkt. Ik had verwacht dat het een hele lastige cito zou zijn, maar het bleek juist een heel erg makkelijke te zijn. Dus no worries, everything is going to be alright!

MVG,

TheMusicDude

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik heb hetzelfde ik heb woensdag donderdag en vrijdag de cito's ik heb VWO en we mogen snoep eten tijdens de cito's maar echt ik heb oefencito's gehad en ze zijn oermakkelijk maak je geen zorgen en je kan altijd oefenen voor dat vak  dat je hebt verkloot.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Hoii,

Ik heb woensdag en donderdag mijn eindcito van groep 8. Ik vind het best eng.. ik moet hem ook goed maken, niet voor het advies want ik heb HAVO-VWO dus dat is best goed vind ik. Maar ik heb ene andere belangrijke toets dit jaar echt al helemaal verknald. Ik moet deze nu dus goed maken. iemand tips, ervaringen enz?

- Annoniem_meisje  

Hoiii! De eindtoets was bij ons erg makkelijk. Wees vooral rustig en kijk eventueel nog even je schriften/boeken door voor dingen die je nog niet volledig snapt. Havo/vwo is heel goed! Ik had dat advies ook en ben vervolgens doorgegaan naar Gymnasium. Je kan dit!

Liefs Emma

Reputatie 5
Badge +1

Heyy ik heb hetzelfde ik heb woensdag donderdag en vrijdag de cito's ik heb VWO en we mogen snoep eten tijdens de cito's maar echt ik heb oefencito's gehad en ze zijn oermakkelijk maak je geen zorgen en je kan altijd oefenen voor dat vak  dat je hebt verkloot.

Wilhelmavemela.

Wij mochten ook snoep eten! Dat was helemaal geweldig :)

Reputatie 7
Badge +19

Ja echt mijn klas gaat helemaal over de kop;)

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

De Cito was echt heel makkelijk. We hadden ook heel veel geoefend met oefen Cito’s. Wij mochten makkelijke kleren aandoen (joggingpak enzo) en snoep eten. Er was omdat er Cito’s waren een inval docent en een jongen uit groep 6 had adhd en kon niet zo goed overweg met die juf dus die mocht bij groep acht zitten en kreeg ook snoep van ons, hij had echt veel geluk haha. Maar de Cito is echt heel makkelijk en je krijgt er heel veel tijd voor om hem te maken. Ik had als eind score 550 punten en 100 % op lezen en 93 % op rekenen.  

Veel succes alvast. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer