Vraag

eerste schooldag

  • 1 September 2021
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 15. Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Hallo vandaag was de eerste schooldag.
Ik heb me bf een tijdje niet gezien. Hij was opreis en toen hebben we niet meer kunnen afspreken, enja we hebben ook op school gekust omdat we ons niet schamen maar mensen vonden dat raar omdat ze wisten dat hij ouder was. De mensen die met me in de klas zitten vinden het niet raar meer, dusja ben ik blij om. Het was een leuke dag maar toen ik 10 was, was ik met een guy voor 3 weken ma kheb em gedumpt en hij zit op school ma in een andere klas. Hij probeert me te fixen en stuurde altijd "nudes ruilen?" Kheb hem geblokkeerd maar hij stuurde via andere accounts dan. Ondertussen is da al gestopt maar hij probeert me te fixen en ik wil hem totaal niet, ik heb een bf en ja daar ben ik al bijna 2 jaar mee. Ik ben bang dat hij ga denken dat ik vreemd ga want hij ziet dat hij me probeert te fixen, en een andere jongen probeerde da ook en hij dacht dat ik ook vreemd ging.
Wat kan ik doen zodat me bf nie denkt dat ik vreemd ga en me ex stopt met me te fixen ?


1 reactie

Hey! 

In het kort: Het hem vertellen en tegen die andere zeggen dat het nu echt moet ophouden.

Ik denk dat hij je wel zal begrijpen, breng het alleen niet zo dat hij denkt dat hij het voor je moet oplossen (tenzij je dat wel wil) maar eerder om te informeren.

Als je nog hulp wil bij hoe je het het beste kan zeggen laat maar weten!

Lucas

Reageer