Vraag

eerder uit

  • 23 April 2022
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 7

hoihoi, vanaf na de meivakantie bn ik 1 uur eerder uit van school, op woensdag en donderdag. op donderdag kan mijn moeder me ophalen, maar op woensdag niet. zelfstandig naar huis gaan is ook niet mogelijk ivm de taxi. maar nu is er dus een optie, namelijk dat je een uur in een lokaal huiswerk kan gaan maken, maar dat wil ik niet, ik wil gewoon met mn vrienden chillen, zij hoeven ook geen huiswerk te gaan maken. maar mijn ouders zeggen: nee je gaat gewoon naar de 'huiswerkklas’ ja zo noemen ze het echt! en ik heb er zelf niks over te zeggen. ook word er binnenkort weerbaarheidstrainig gegeven. daar willen ze me ook heen sturen, en dat wil ik ook niet, maar ook daar heb ik niks over te zeggen. iemand tips hoe ik hier over kan praten met mijn ouders?

anoniemx123


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Voor huiswerkklas zorg dat je eruit word geschopt dat de gene die erbij is je niet meer wil dan kunnen je ouders niet naar toe sturen 

Reputatie 7

oh das wel slim, maar wss gaan me ouders dan over de rooie

Je ouders mag je niet dwingen. Niks moet.  Als je niet wilt naar de huiswerklokaal dan hoeft het niet. Je ouders mag je niet dwingen. Als je even wilt chillen met je vrienden mag het. Ik zou het even goed met je ouders bespreken. Je hebt toch ook tijd nodig om even te ontspannen dan huiswerk maken

 

Luna

Reputatie 7
Badge +9

@anoniemx123 je kan dit misschien ook aan je mentor vertellen en vragen of een gesprek met je ouders kan regelen misschien kan je je mentor je helpen 

Ik zou het die ruzie niet waard vinden.  Maak gewoon in die klas je huiswerk,  dan kun je als je thuis bent chillen.

Ga met je vrienden mee, bijv achterop de fiets

Reageer