Vraag

Een nacht in de cel willen slapen. Is dat raar?

  • 23 December 2022
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb woensdag voorlichting van bureau halt gekregen en sinds dien wil ik iets illegaals doen en een nachtje in de cel slapen. Is dit raar?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Het is niet raar om erover na te denken, maar het daadwerkelijk doen is niet slim. Je kunt er nog jaren problemen van hebben. 

Reputatie 7
Badge +17

Lijkt me de moeite niet waard. Je kunt er idd nog jaren gezeik van hebben.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat je beter kan doen is naar het gevangenismuseum in Drenthe gaan en daar een cel uitproberen ;) of in Almelo zit een hotel waar je in een oude gevangenis in echte cellen kunt slapen maarja dat kost natuurlijk wat haha.  Maar op deze manieren kan het ook. Ik snap je vraag wel zou ook benieuwd zijn. Ik ben een keer geboeid " gearresteerd" bij een hunt en dat was heel apart. Was toen ook benieuwd hoe zoiets dan in het echt verder zou gaan want nu was het na 10 minuten weer voorbij omdat het een spel was. Dus vandaar dat ik je vraag wel snap :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik snap dat je benieuwd bent maar het is niet chill. Ik heb een keer een nachtje op het politiebureau in een cel gezeten en het is heel saai en kut. Komt ook veel gezeik bij van halt. Ik ben 15. En nee t is niet raar dat je dat wil 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hee, 

ik zou het niet proberen, zoals hier boven al gezegd; je kan er later last van krijgen, ( dus doe het alsjeblieft niet ) ik heb het beste met je voor.

 

misschien vindt je het eerst wel leuk, maar sluit jezelf anders gewoon de hele nacht op in de kelder, ( zonder mobiel Ipad ect. ) ik denk dat je het dan minder leuk vindt, 

 

 

ps, en ALS je het dat tóch gaat doen, doe dan niks heel ergs, straks heb je een strafblad om dit “grapje”

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Oké Thanks 

Reageer