Skip to main content

Hoi, ik ga elke dag met een bus naar school, ik maak dagelijks gebruik van het leerlingenvervoer., vandaag moest ik samen met busgenootjes  lang wachten op een meisje die Duits is. 

We moesten heel erg lang wachten op niks. 

Een andere meisje zei dat ze de 1ste pauze de Duitse meisje wel zag maar de 2de pauze niet meer. 

Ze zag ook de klas van de Duitse meisje lopen met de Duitse meisje ergens naartoe. 

Gisteren hoorde ik de Duitse meisje dat ze weer terug zou gaan naar Duitsland, alleen ik dacht dat het een grapje was

Maar ik denk nu dat haar ouders hebben besloten om weer terug naar Duitsland te gaan. 

Dus wat denken jullie hierover? 

Ik weet dat dit niet mijn probleem is maar toch, ik heb het idee meer dat ze weer terug naar Duitsland gaat verhuizen. 

Hi heb je geen nummer van haar? Of een insta of snap. Wel raar dat ze zo ineens niet meer komt. Anderen weten ook van niks ?

Liefs Sjammetje xxx

@Sjammetje  hoi, update: Het Duitse meisje is door haar moeder opgehaald, maar de ouders van het Duitse meisje doen heel erg verdacht de laatste tijd. 

Ik weet het ook niet. 

Maar ik heb echt het gevoel dat binnenkort de ouders van het Duitse meisje met de Duitse meisje naar Duitsland weer terug gaan verhuizen. 

Reageer