Duitse meisje

  • 16 November 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik heb net van een busgenootje gehoord dat er klachten over een andere busgenootje: Een Duitse meisje, die heel irritant is. Dat over haar klachten zijn gekomen bij school, zij heeft het weer gehoord van haar klassenassistent van school. 

Ik zou niet verrast zijn als de Duitse meisje wordt geschorst, want iedereen haat haar op school, zelfs de docenten haten haar en haar klasgenoten haten haar. Sommige kinderen wensen haar de dood, omdat ze zo vervelend is. 

Wat moet de directrice eigenlijk doen, bij deze soort klachten over de Duitse meisje? 

De Duitse meisje zit bij mij op school. 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik denk dat de directrice dan misschien met dat Duitse meisje gaat praten. Maar het Duitse meisje zal er wel aangesproken op worden denk ik. En misschien ook diegenen die zo gemeen tegen haar doen en haar dood wensen. Al vindt ik het wel extreem dat die kinderen haar dat wensen. En misschien heeft dat meisje het wel heel zwaar, ze is al naar een ander land verhuisd en wordt daar nu ook doodgewenst. 

Groetjes

Reputatie 4
Badge +5

@Anoniemmeid13  nou, ze scheldt zelf ook kinderen en ze wenst kinderen zelf ook de dood en ze pest ook veel kinderen. Ze heeft mij zelf uitgescholden als kankerkind en kutkind, ik hoop dat ze geschorst wordt, sorry dat ik het zeg, maar ik vind haar echt heel vervelend/ irritant/stom.

 

Reageer