Drinkende klasgenoot

  • 19 September 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge

ik was dus gewoon een beetje op snapchat aan het rondscrollen tussen de verhalen van mijn klasgenootjes uit verveling en ik ken iemand uit mijn klas en die heeft al een stel problemen (die je op die leeftijd makkelijk kon voorkomen zoals om de maand een nieuw vriendje). ik zag dus op dr verhaal staan dat ze flesjes wodka met haar vriendin aan het drinken was en ze zijn allebei 13, ik zei er wat natuurlijk van want je verpest heel je toekomst als je op zo'n jonge leeftijd gaat drinken en ik reageerde met "je bent nu helemaal stomdronken zeker 😳”  en zij werd helemaal boos op me en haar ook boze vriendin die stuurde me twee spraakberichten die niet zo heel erg leuk waren om te horen.

heeft iemand enig idee hoe ik morgen op school moet komen opdagen? want zij gaat het natuurlijk aan dr hele vriendengroepje vertellen die ook bij mij in mijn klas zitten en daar kan ik ook al niet zo heel erg goed mee opschieten, thx. (ik was niet van plan om het door te klikken aan de schoolleiding ofzo ookal is drinken op minderjarige leeftijd illegaal)

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb ook vaak zulke dingen gehad niet met alcohol ofzo maar met andere dingen, tip reageer er niet op als ze tegen je praten doe net of je ze niet hoort of blijf bij ze uit de buurt maar niet te opvallend. 
 

Ik hoop zo voor je dat het geroddel dat miss komt vanzelf ophoud.

hou ons op de hoogde.

Groetjes Lucky 

 

Reageer