Vraag

Domme actie op school

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Oke jongens, het klinkt als een super dom verhaal maar geloof me.

 

Ik doe dus gymnasium en ben hoogbegaafd. Iedereen in mijn klas is super slim, dus ik nam aan dat er grotendeels hoogbegaafd is, maar heb het niet werkelijk gevraagd.

 

Er is dus een irritant havo kind die ik wilde trollen, ik zei dus dat hij hoogbegaafd moest zijn om succesvol te zijn en je anders op kon geven. Dit lukte. Me vrienden waren er ook bijz

 

Maar mijn vrienden namen het ook serieus. En zij zijn niet allemaal hoogbegaafd. Dit was echt per ongeluk. Dus hoe kan ik dit rechtzetten? Alvast bedankt!! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Sano07 

Hoogbegaafdheid is handig bij het studeren en hoe beter je studie, hoe meer je verdiend en hoe meer macht/succes je krijgt dus heel letterlijk heb je gelijk. 

Domme dingen zeggen hoort bij het leven, maar succes is niet echt iets om grappen over te maken omdat het ook een kwestie van milieu/omgeving is of je kunt slagen of niet. Je kunt je excuses aanbieden en ze zullen het je zo vergeven, maar in het vervolg kun je dr iets beter over nadenken. Wat een goeie kan zijn is wc papier in je koelkast stoppen en bij je thuis ophangen (vriezer niet want dan wordt t papier vochtig). 

Woorden zijn een krachtig gegeven in het leven van de mens. Soms moet je het gewoon ervaren, leren en doorgaan met het leven. 

Groetjes DaVinci

Reputatie 7
Badge +9

@DaVinci 

Dankjewel, ik had al gepland om met ze te gaan bowlen morgen dus ik ga er nog eens over hebben.

Reageer