Vraag

dom doen op school -> overthinken

  • 31 October 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Jaja de titel zegt alles: ik heb iets doms gedaan op school en overthink het nu. Echt heel vervelend en kom er niet vanaf, dus ik ga maar even venten lol. 

Dus vandaag had ik een oefentoetsje bij biologie. Ik zit normaal altijd naast mijn vriend Appel, maar die was er vandaag niet. Dus ik besloot om bij Peer te zitten, random jongen in mn klas. Dus mijn leraar zei toen: we beginnen zometeen met de oefentoets. 

We doen regelmatig oefentoetsen, maar het is standaard om je mond te houden. Ook maakt het vrij weinig uit wat je scoort. Maar helaas pindakaas: ik beheerste de stof van deze toets niet goed en ik had heel erg slecht geslapen. Ik was echt niet helderziend. Voordat ik het wist zat ik met Peer op een te harde fluistertoon te overleggen en daar komt ie dan: mijn leraar zegt: “Hé jongens, de toets moet je zelf maken en niet samen.” 

De hele klas hoort het, maar ik denk niet dat iedereen erop zat te letten. Maar alsnog schaam ik me er echt voor, ik kijk zo veel op naar die man (die trouwens ook mijn mentor is) en dan zet ik mezelf zo voor schut kan echt niet. En dan ook nog eens voor de hele klas, heel genant en ik zit bij mn crush in de klas lmfao dus ja idk man. Gewoon samenwerken op een oefentoets, kan eig echt niet. Het voelt alsof ik nu eruit zie als een of andere domme idioot die geeneens voor zichzelf kan denken. 

Ik denk dat ik gewoon heel erg overdrijf maar het moest er even uit, ik schaam me erg gewoon echt voor en moest alles even op een rijtje zetten. Nouja, dankje voor het lezen lol en groetjes!! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ahw dat is toch niet zo'n erge fout?  Dat zou mij ook zo kunnen gebeuren ;)  Ik snap dat je het genant vond maar ik weet zeker dat de anderen het al lang weer vergeten zijn :) Ook je crush, want je bent ook niet verder voor schut gezet of hebt straf gekregen dat iedereen je ziet. Je hoeft je niet  te schamen hoor, dit kan gebeuren ! En gelukkig hoefde je niet naar de gang of regels schrijven of vegen (nog erger 😉). En dat je even een kleine fout maakt, is menselijk. En je ziet het zelf ook in, dat is goed.  Het is ook goed trouwens dat je je schaamt voor je leraar, dat betekent dat je respect hebt en dat hij een goede leraar is, zo moet je maar denken :) Maar die is dit ook al lang weer vergeten hoor. Dus geen zorgen !

Liefs, Tover xxx

Hoi @Sano07 ,

Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor.

Jij denkt er heel erg overna, maar de meeste waarschijnlijk niet. En die zijn het vast al lang vergeten😉

In mijn klas gebeurt dat best vaak trouwens. 

 

Reageer