Vraag

docent raakt me aan

  • 4 November 2021
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Badge

ik heb dus een techniek leraar en wij deden eerst heel irri tegen hem omdat we hem niet mogen, ik het meest. Dus je zou nu denken: 'Goh, hij mag je echt niet’

FOUT

hij geeft me heel vaak de ogen(als je weet wat ik bedoel) en glimlacht alleen naar mij.
op een gegeven moment begon hij me aan te raken. Eerst mijn schouders, dan mijn armen en nu mijn fck handen. ik krijg elke keer benauwd les voor hem, ik ben gw bang dat hij me gaat verkrachten ofzo. 


2 reacties

Hoi Sandy!

 

Als jij je onveilig voelt in de klas moet je dat aangeven. Ik kan uit je tekst niet eruit halen of het kwaad bedoelt is, maar dat voel jij waarschijnlijk het beste aan.

Geef het aan bij je ouders en/of een leidinggevende op je school.

Er van uitgaande dat je op het voortgezet onderwijs zit: bespreek het met je mentor of met een afdelingsleider. (Op de basisschool met de directeur/directrice of een juf/meester die je vertrouwt)

Laat het niet zitten als je je niet veilig voelt!

Als je het hebt aangegeven aan mensen die je kan vertrouwen heb jij gedaan wat je kan doen. Blijft het echter door gaan, meld het dan opnieuw aan je ouders/leidinggevenden op school!

 

Hoop je een beetje geholpen te hebben!

Hulpert

Badge

Hey Sandy

Als ik jou was zou ik dit met je ouders of directeur bespreken. Mocht het toch erger worden: ga dan nooit ergens alleen waar je denkt/weet dat hij daar ook kan zijn. Mocht hij je na een les apart willen spreken zorg er dan voor dat de deur open is of dat je naast de deur staat probeer altijd met iemand te zijn na zijn les zodat je niet als enige overblijft.

Alvast sterkte Mint

Reageer