Skip to main content

Mijn docent is dus echt een creep. Hij wil altijd dat k nablijf en dat is zo irri..Mr hij zegt ook echt rare dingen die je niet tegen een puber/tiener moet zeggen zeg mr, vraag me ni wrm we er naar kijken mr hij heeft altijd een stijve...hij kreunt soms gwn in je oor als hij je aandacht wil-

Topics samengevoegd door De Kindertelefoon voor de overzichtelijkheid van het forum.

Zie ook het forumadvies: plaats je topic maar één keer. Updates kunnen n het oorspronkelijke topic worden geplaatst.

Hey! Ik zou dit melden bij je mentor ! Of bij je afdelings directeur of vertrouwenspersoon. Want zoiets is echt helemaal fout. Dit hoort niet en jij hebt er last van. Praat er over want daar heb je het volste recht op!

Liefs, Tover xxx

Heyy,

Naar zeg.. Kan je dit niet melden bij je mentor of bij de directie van je school? Het lijkt me namelijk wel goed dat je dit ergens op school meld zodat er naar hem gekeken kan worden want dit is idd niet oké gedrag van je docent.

Hoop dat er snel wat veranderd!

Liefs, ItsJustMe <3

Ik zou idd het melden. Dit is niet echt niet oke! Serieus, ik meen het. Het is iet normaal voor een leraar om random te kreunen en rare dingen te zeggen. Zeker ook niet dat hij (neem ik aan) elke dag een stijve heeft. 1 keer kan wel, dan kan je er niks aan doen maar elke dag is niet normaal!

Groetjes Lupus 

Dankje!!

Update.

Dus hij is zeg maar al 2 weken ni op school doordat hij iets gebroken heeft mr….ik ben bang dat als hij terug komt weer gaat zeggen "Blijf jij maar na" alleen omdat ik soms lach met me vriendinnen en me werk soms ni hele afmaak. Heel erg bedankt voor die reacties de vorige keer!! Mr ik ben bang dan hij weer zo close gaat staan soms zegt me vriendin tegen hem '’Zou u niet zo dicht op ons kunnen staan?'’ dan lacht hij het gewoon weg alsof het een grap is ofzo. Ik kan ook niet naar de teamleider of me mentor omdat ze me vaak gewoon niet geloven. 

Doeiiiiii!!!

Reageer