Skip to main content
Vraag

Docent is een creep?

• 18 november 2024
  • 14 reacties
  • 210 Bekeken

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img

Mijn docent is dus echt een creep. Hij wil altijd dat k nablijf en dat is zo irri..Mr hij zegt ook echt rare dingen die je niet tegen een puber/tiener moet zeggen zeg mr, vraag me ni wrm we er naar kijken mr hij heeft altijd een stijve...hij kreunt soms gwn in je oor als hij je aandacht wil-

Topics samengevoegd door De Kindertelefoon voor de overzichtelijkheid van het forum.

Zie ook het forumadvies: plaats je topic maar één keer. Updates kunnen n het oorspronkelijke topic worden geplaatst.

14 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 18 november 2024

Hey! Ik zou dit melden bij je mentor ! Of bij je afdelings directeur of vertrouwenspersoon. Want zoiets is echt helemaal fout. Dit hoort niet en jij hebt er last van. Praat er over want daar heb je het volste recht op!

Liefs, Tover xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 18 november 2024

Heyy,

Naar zeg.. Kan je dit niet melden bij je mentor of bij de directie van je school? Het lijkt me namelijk wel goed dat je dit ergens op school meld zodat er naar hem gekeken kan worden want dit is idd niet oké gedrag van je docent.

Hoop dat er snel wat veranderd!

Liefs, ItsJustMe <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1789 reacties
  • 18 november 2024

Ik zou idd het melden. Dit is niet echt niet oke! Serieus, ik meen het. Het is iet normaal voor een leraar om random te kreunen en rare dingen te zeggen. Zeker ook niet dat hij (neem ik aan) elke dag een stijve heeft. 1 keer kan wel, dan kan je er niks aan doen maar elke dag is niet normaal!

Groetjes Lupus 

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 20 november 2024
Lupus schreef:

Dankje!!

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 20 november 2024

Update.

Dus hij is zeg maar al 2 weken ni op school doordat hij iets gebroken heeft mr….ik ben bang dat als hij terug komt weer gaat zeggen "Blijf jij maar na" alleen omdat ik soms lach met me vriendinnen en me werk soms ni hele afmaak. Heel erg bedankt voor die reacties de vorige keer!! Mr ik ben bang dan hij weer zo close gaat staan soms zegt me vriendin tegen hem '’Zou u niet zo dicht op ons kunnen staan?'’ dan lacht hij het gewoon weg alsof het een grap is ofzo. Ik kan ook niet naar de teamleider of me mentor omdat ze me vaak gewoon niet geloven. 

Doeiiiiii!!!

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 11 februari 2025

Hoii, 

Ik had het dus eerder al over hem gehad op het forum, maar hij blijft me maar aankijken en heel dicht achter me staan in de les, ik zit juist graag alleen achterin omdat ik niet dicht bij hem wil zitten, maar hij blijft mij en J steeds lastig vallen en ik heb ze nummer gekregen en hij appt me altijd tijdens schooltijd maar ik kijk er altijd op me laptop naar, maar deze keer stuurde hij echt een raar appje zo van '’Wil je na het 7de uur mee rijden dat ik je kan afzetten thuis'’ en een beetje seksueel getinte berichte sturen zoals '’Je zag er wel leuk uit vandaag in de les'’. Ik heb 12 uur les van hem in 1 week wat zo irri is want ik kan hem ook niet ontlopen. Hij begint ook met in onze billen te knijpen en te fluiten. Ik denk dat hij meer van mij en J wil… Ik heb hem een appje gestuurd dat ik wil afspreken dat dit moet stoppen want ik vindt het echt niet fijn meer en hij stopt ook niet.

Groetjes, S 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4235 reacties
  • 11 februari 2025

Wordt het niet eens tijd dat je hier melding van gaat doen bij je mentor of zo?

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

HI  

ja dit gaat echt te ver ja 

maak een foto van dat apje en laat hem zien naar een andere mentor 

en als hij het nog een keer doet dan loop je gewoon weg 

daar heb je het recht op (dan moet je wel naar die andere mentor het zeggen dat het weer te ver ging)

Groetjesss

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 12 februari 2025
tim16 schreef:

Wordt het niet eens tijd dat je hier melding van gaat doen bij je mentor of zo?

Dat lukt niet het lijk makkelijker dan je denkt als je een jongen bent hé. Niet alles is zo makkelijk als je zou denken. Hij wil mij vriendin zoenen en hij kijkt naar d'r crop top dus dat is ook niet echt gepast hé k kan snappen dat jullie mannen geil worden van f****** meisjes mr het kan ook minder opvallend toch of ni?

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4235 reacties
  • 12 februari 2025
anoniempje_035 schreef:

Dat lukt niet het lijk makkelijker dan je denkt als je een jongen bent hé. Niet alles is zo makkelijk als je zou denken. Hij wil mij vriendin zoenen en hij kijkt naar d'r crop top dus dat is ook niet echt gepast hé k kan snappen dat jullie mannen geil worden van f****** meisjes mr het kan ook minder opvallend toch of ni?

Sorry hoor maar voor jongens is grensoverschrijdend gedrag net zo moeilijk als voor meisjes. En aub niet alle jongens/mannen over 1 kam scheren.

Ik blijf bij m’n punt. Hier moet je gewoon melding van maken anders houdt het niet op. Maak screenshots van appjes, dan heb je bewijsmateriaal. Elke school heeft een vertrouwenspersoon. Het lijkt me het beste dat je daar eens naartoe gaat. Ik snap best dat dat moeilijk is maar een andere tip heb ik niet.

En ik bedoel dit niet lullig maar je hebt hier al 4 topics over gemaakt. Ik weet niet zo goed wat je nog van ons wilt horen.

En eerlijk gezegd snap ik dit soort topics dan ook niet goed. Gaat dat over dezelfde docent?

Je kan ook altijd met de Kindertelefoon bellen of chatten. Misschien hebben zij nog tips voor je.

Heel veel sterkte en succes.

anoniempje_035
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 7 maart 2025

@tim16 

Gaat niet over dezelfde dat is een vriendin van me dat ben ik niet.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Dus; als Tim16 zegt dat jij misschien hulp moet gaan zoeken dan wil je dat niet omdat het lastiger is dan ie denkt?! Je opent een topic om voor hulp te vragen, en het voelt ook alsof je dit nodig hebt. Wat die docent doet kan niet. Dus hoe lastig dat ook is.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4235 reacties
  • 7 maart 2025

@anoniempje_035 

Ok. Je schreef die topics alsof ze over jezelf gingen dus dat kon ik niet weten natuurlijk.

Maar goed, mijn punt blijft staan. Je moet hier melding van maken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 282 reacties
  • 10 maart 2025

Zeg het tegen je ouders of je mentor of zo’n hulpiemand die elke school heeft, behalve als hij die hulpiemand is hahhaa

succes

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen