Vraag

diplomauitreiking

  • 8 July 2020
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, heb vanavond diplomauitreiking maar ben echt zenuwachtig. Vooral  dat we 1 voor 1 de trap moeten aflopen. K bedoel iedereen kijkt naar me en ben vooral bang dat ik struikel. Iemand tips?


9 reacties

Heyy

Voor dat soort dingen is iedereen zenuwachtig hoor. Het zal sneller voorbij zijn dan je denkt. Komt wel goed! Je zult wel niet vallen hoor.

Groetjs

Hey,

Wat goed dat je je diploma hebt behaald! Ik denk dat iedereen dit ergens wel spannend weet. Niemand weet helemaal wat ze kunnen verwachten, iedereen is netjes etc. Ik denk echter dat het wel goedkomt. Val je normaal gesproken van trappen? Nee toch? Waarom zou je nu dan ook van trappen vallen?

Probeer een beetje te genieten, want het is een unieke ervaring. En ja, mensen kijken naar je, maar probeer daar niet de focus op te leggen als je je hier ongemakkelijk door voelt. Focus je op je vrienden, dan komt het sowieso goed!

Gr. Pin

Bedankt voor julie hulp en k ben niet gevallen:)) k was wel heel zenuwachtig en k heb mn handtekening met een trillend handje gezet, maar verder ging het wel goed.

Hi Annoniemm,

 

goed om te lezen dat alles goed is gegaan. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen genieten van je diploma uitreiking. Het s toch een mijlpaal.

En nu eerst lekker vakantie of een vakantiebaantje?

 

Weet je al wat je na de vakantie gaat doen? Werken of verder leren of tussenjaar?

 

Groetjes,

M&M's

Hey, ja k had er ook zeker van genoten:))

Ik werk ongeveer 4x in de week nu en volgende week ga ik op vakantie. Na de vakantie ga ik naar mbo onderwijsassistente

Hi Annoniemm,

 

oh das mooi.

Nu lekker een beetje geld verdienen, vakantie vieren en dan lekker verder leren.

Jij hebt het al goed voor elkaar zo te zien.

 

Veel succes met alles en een hele fijne vakantie.

 

Groetjes,

M&M's

Dankjewel en jij ook

Hey,

Top dat je niet bent gevallen en ook nog hebt genoten!

Geniet van je vakantie en alsvast succes met je opleiding!

Gr. Pin

Gefeliciteerd met je diploma! 

 

Mvg, Beukenboom

Reageer