dingen combineren

  • 8 January 2022
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste tijd heb ik het heel druk met van alles tegelijk. Dat komt mede doordat het thuis niet zo lekker loopt. School, werk en thuis meehelpen, ik vind het niet erg en ik heb opzich wel genoeg tijd om schoolwerk te doen, maar het lukt me niet zo. Ik ben moe of dan heb ik geen zin, ik kan me er moeilijk toe zetten. In mijn hoofd ben ik ook veel met andere dingen bezig zoals thuis of hoe ik het allemaal vol ga houden. Ik heb zoveel te doen met toetsen en deadlines, ik wil alles goed doen. Soms ben ik wel even bezig, maar dan gebeurt er weer iets thuis en dan raak ik er helemaal uit. Dus stress omdat ik veel moet doen en het goed wil doen en stress omdat het allemaal niet lukt. Ik ga vaak s'avonds langer door, want dat is het enige moment dat ik echt tijd alleen heb. Dan voel ik me pas een beetje ontspannen. Daardoor ben ik wel nog meer moe, want mijn slapen is ook niet zo best. Ik wil alles doen, hoe kan ik dit nog combineren en mezelf er toch toe zetten?


3 reacties

Hey RoodLint,

Weten je ouders/mentor dat je het moeilijk hebt?

Wellicht kunnen zij je helpen. 

Sorry ik weet verder ook even niks…

Succes!

Ikke13

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Ik herken mezelf echt heel erg in jouw verhaal. Wat ik vaak doe, is erover praten met mijn ouders. Ik zit op dit moment ook in een periode vlak voor de toetsweek en mijn ouders kunnen mij heel erg helpen. Vooral mijn moeder probeert mij te stimuleren om goed gebruik te maken van mijn tijd en ‘pakt’ mijn telefoon af zodat ik meer concentratie heb. Ja, ik heb ook veel mental breakdowns, maar zij slepen mij er toch doorheen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! succes :)

Hoi, ik herken me volledig in jouw verhaal. ik zou het bespreken met je mentor. Misschien zijn er opdrachten of toetsen waar je vrijstelling voor kunt krijgen. 

wat mij soms ook helpt is om bij vrienden/familie huiswerk te maken. dan ben je niet thuis waardoor er hopelijk minder afleidingen zijn.

succes! 

Reageer