Vraag

de waarheid vertellen tegen een docent

  • 30 July 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 63 reacties

Hoi,

 

ik zit dus deze hele vakantie met steeds weer dilemma’s. De ene keer is het weer bi en de andere keer denkt mijn oma dat ik anorexia heb terwijl dat echt niet zo is ,ik eet graag veel 😏 maar ik ben gewoon nooit zo aan het opletten op eten…. Mijn leven draait niet alleen op eten…… 

mijn  dilemma is dus dat ik niet weet of ik de waarheid moet vertellen tegen mijn oude Frans docent. Ze heeft ontslag genomen en komt waarschijnlijk 1x per jaar nog even op school om te kijken hoe alles gaat. Ik ben zelf 1/3 Frans 1/3 Duits 1/3 Nederlands alleen dat weet bijna niemand.  En kan ik de waarheid vertellen dat iedereen mij altijd het lievelingetje noemde van de klas van haar?  Het liefste zou ik alles willen vertellen alleen kan ik het vertrouwen?

Kan ik het vertrouwen?

by, 

bedankt voor het lezen !

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Docenten zijn meestal wel te vertrouwen, ze zijn niet alleen opgeleid om te onderwijzen maar ook om kinderen te helpen. Als jij haar dit dus heel graag wilt vertellen, dan zou ik aanraden om dat te doen. Ik weet niet of de dingen die je haar wil vertellen erg gevoelig zijn, maar als het een beetje oppervlakkige informatie is, kan er niet zo veel gebeuren. 
 

Waar ben je bang voor?

 

-Yodema

Reputatie 4
Badge +4

Het is nogal gevoelig en als ik de mail stuur weet ik eigenlijk wel bijna zeker dat ze gaat huilen en haar reactie 

Reageer