Vraag

de middelbare school.


Reputatie 2
Badge +1

heeyy,

wat vinden jullie van de middelbare school?
ik zie graag jullie antwoorden(:


14 reacties

best wel oke, maar het leven gaat sowieso gwn door. 

Reputatie 2
Badge +1

best wel oke, maar het leven gaat sowieso gwn door. 

bedankt voor je infomatie 

welke klas zit je nu ?

Ik zit nu in de 6de.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zit nu in de 6de.

oke, alles het goed is ga je dan volgende jaar exames 

veel succes alvast!

Reputatie 5
Badge +2

Hee,

ik denk dat de middelbare school vooral belangrijk is om te leren. Niet alleen geschiedenis (boring!!) en Nederlands (ook saai!😂) enz. Maar ook sociaal, je zit dan in je puberteit en het is een nuttige periode om vrienden te maken en vanalles uit te proberen. (Al zou ik niet aanraden om drugs enzo uit te gaan proberen als je daar te jong voor bent)

Voor de rest wordt je zo ongeveer gedwongen om naar school te gaan, dus als je dan toch moet, maak er dan iets leuks van zou ik zeggen!

-Yodema

Reputatie 2
Badge +1

nee zeker geen drugs….

ik vind geschiedenis juist leuk(:
inderdaad nederlands is boring(:

Reputatie 5
Badge +2

@sam2009 ja, ik dacht ik meld het ff, voordat je de verkeerde ideeen krijgt… 

Reputatie 2
Badge +1

maakt niet uit hoor(: ben niet boos op je @Yodema 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga na de zomervakantie naar de tweede maar mijn eerste vind ik echt slecht ik hoop dat het bij jou leuk of nog oké schooljaar word

Reputatie 2
Badge +1

Ty voor je info @Gekehenkie 

Ik vind het wel prima.  Lessen zijn soms wel saai maar met vienden en vriendinnen wel gezellig.  Volgend jaar zit ik niet meer met mijn bestie in de klas,  maar ik heb verder wel een leuke klas denk ik.

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

Dat is jammer dat je niet meer met je bestie zit🌈

Ik ga even verder waar ik mee bezig was x 

Samantha/sam2009

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @sam2009,  

Ik vind het wel gezellig op de middelbare. Ik ga dit jaar 3 vwo overdoen, dus zit niet meer bij m’n vriendinnen in de klas (die gaan allemaal naar vwo 4 of havo 4), maar er zit nog wel een andere meid uit m’n oude klas die ook is blijven zitten bij mij in de klas en ik ken wel veel mensen van de basisschool en plus klas die in die klas zitten dus dat is wel fijn. De lessen zijn meestal saai (behalve de bio lessen, die man verteld allemaal verhalen eromheen.) 

 

xx Eenmeisje004 

Badge

Hoi, ik ga na de vakantie naar de 2e klas. Ik vond de overstap van groep 8 naar de brugklas een beetje spannend, ook omdat ik niemand kende uit mijn nieuwe klas, maar ik kreeg al snel veel vriendinnen. Ik ben nu erg blij met m'n klas. Nu vind ik de middelbare leuker dan de basisschool, omdat ik meer uitdaging heb, het gevoel heb dat ik iets doe en ik moet meer zelf plannen en zo. Ik vind Frans, bio en wiskunde wel leuk, geschiedenis saai en de rest matig.

Reageer