hey,
na de vankantie ga ik naar de middebare ( school nog niet bekent)
wat zijn jullie ervaringen op de middebare
ik vind het namelijk best wel spannende
hey,
na de vankantie ga ik naar de middebare ( school nog niet bekent)
wat zijn jullie ervaringen op de middebare
ik vind het namelijk best wel spannende
Over het algemeen wel leuk, maar het hangt van heel veel af. Bijvoorbeeld in wat voor een klas je zit, of je moeite hebt met de lesstof en of je de docenten aardig vindt. Dus eigenlijk kan ik niet voor je voorspellen of het leuk wordt of niet.
Het is best wel oke. Maar je hoeft je er geen zorgen over te maken want dat verandert niks.
Heehee,
Ik zou je er nu nog niet zoveel zorgen over maken! Misschien weet je al of je naar dezelfde school gaat/wilt als vriendinnen/vrienden. Voor de rest is het een beetje wennen, maar je went snel. Je zult zien dat je de weg snel kent naar de lokalen en dat helpt in ieder geval met het feit dat je je verloren voelt in de school.
Be relaxed en maak vrienden met mensen die je ECHT aardig vindt, want als je fake vrienden hebt, zul je zien dat het meestal niet in een hechte vriendschap eindigt. Hiermee zeg ik niet dat je je andere klasgenoten niet moet leren kennen, want als je vrienden dan ziek zijn, ken je de rest niet.
Ook de lessen klinken waarschijnlijk saai, maar het valt best mee. (Soms niet, maar dat ligt aan de docent) Let gewoon goed op in het begin, dan heb je een goede start. Geloof me, dat wil je, dan hoef je aan het eind van het jaar misschien wat minder te doen. (Dat ligt dan weer aan je cijfers) Maar het geeft je in ieder geval een goed gevoel.
Weet dat je hier altijd terecht kunt met vragen over je school, en have fun! Want je zit daar 4-6 jaar en dan is het handig als het tenminste een leuke tijd is geweest.
Veel succes!!
-Yodema
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.