Vraag

corona en weer naar school.

  • 20 August 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii guyss ben ik weer!!

 

Ik maak mij best wel zorgen om weer naar school te gaan. Waarom? Dat staat hier onder.

1. Wij (als kinderen) kunnen het krijgen wel mild maar we zijn besmettelijk. 

2. Als ik het krijg en ik geef het aan mijn ouders, beland mijn moeder op de ic en wordt het misschien fataal, mn pa beland sws in de doodskist.

3. Als ik langs mn omas ga en niet door heb dat ik corona heb omdat ik niet hoef te niezen hoesten etc. En kom perongeluk te dicht in de buurt zijn zij allenbei dood. 

4. Ik kan niet thuis de hele dag rond lopen met een mondkapje omdat mijn school te lax is om ons de verplichting te geven om mondkapjes te dragen. 

5. We moeten in de klas 1.5 meter afstand houden met de leraar maar niet  met  onze ouders.

6. Ik zit in de derde en ben 14. Dus sws geen reden om ons mondkapjes te laten dragen. 

 

Ik moet 31 augustus weer naar school. Moet ik mn zorgen delen met mn nieuwe mentor nog in de vakantie?

Of er meteen mee aankomen de eerste school dag?? 

Help kan iemand tips geven om hier mee om te gaan??


1 reactie

Heyy

Het dragen van een mondmasker is bij jullie op school niet verplicht, maar ook niet verboden neem ik aan. Als jij je daar beter ik voelt kun je op school een mondkapje dragen. Het zal misschien minder goed werken omdat andere geen dragen maar het zal toch iets doen denk ik dan.

Je kunt ook proberen zolang er nog veel Corona is niet langs te gaan bij je oma. Het is jammer maarja, dat is toch het beste denk ik.

Groetjs

Reageer