Skip to main content

Heyyy,

in een eerder topic heb ik verteld over mijn opa die kanker heeft en niet erg lang meer gaat leven. Laats had hij pijn in zijn borstkas en ze hebben het onderzocht en niks leid tot hartproblemen. Dus waarschijnlijk is het door de uitzaaingen. 

Omdat ik echt bang ben dat hij elke moment kaan overlijden kan ik me totaal niet meer concentreren op schoolwerk. In 3 weken heb ik een toetsweek en ik moet daar nog heel veel voor doen. Ook zijn er andere dingen die meespelen waardoor ik minder geconcentreerd ben. 

Ik wil het het liefst niet tegen mijn ouders zeggen omdat ik weet dat ze zullen zeggen dat ik gewoon teveel wordt afgeleid door mijn laptop enzo. En ze zeggen ook altijd dat ik niks goed plan enzo. Dus ik weet ff niet meer wat ik moet doen.

Ik moest ook vandaag heel veel werk van gisteren inhalen alleen heb ik nog maar 1 dingetje gedaan in 3 uur tijd. 

Kan iemand alsjeblieft helpen…

Liefs 

Sunset<3

Natuurlijk is het moeilijk om te concentreren als je opa nu moeilijk heeft

Tips :

Neem voldoende rust

Muziek help bij mij goed

Leg je telefoon weg

Ga een wandeling maken door de natuur

Vergeet niet te lachen

Zorg voor een goede slaap 

Zorg voor motivatie 

Hopelijk heb je hier iets aan

Emma

hey

ik had dit ook, mijn oma was ongeneeslijk ziek en de laatste paar maand ging ze erg achteruit. ze is inmiddels overleden. maar ik zat continu te denken aan oh maar het is straks afgelopen , en straks is al zo snel. ik heb vooral afleiding gezocht. ik ben gaan schilderen, wandelen dat soort dingen. opgegeven moment kon ik mezelf niet meer afleiden en wilde ik er gewoon voor mijn oma zijn. ik had mijn moeder gezegd dat ik het best lastig vond dat mijn oma zo achteruit ging en heb ook uitgelegd dat ik mij moeilijk kan concentreren daardoor. het is niet erg om te zeggen dat je iets even niet aankunt maar blijf niet doorgaan totdat je erbij neervalt, daar heeft niemand wat aan. dus gewoon zeggen wat er op je hart ligt. 

heel veel sterkte de komende tijd :)

liefs

kumpgoe

Hoi het is zò begrijpelijk en logisch dat je dit voelt. Dat moeten ze toch begrijpen. En ik zou op school dit zeker bespreken en uitleggen ze moeten hier rekening mee houden het is een zeer  geldige reden om er even niet 100% bij te blijven . Ik vind het juist lief en begrijpelijk. En heel veel sterkte hoor !

Sanny xxxxx

Ik ben het met Sanny eens en je emoties zijn heel normaal en ook goed dat je ze hebt. Het gaat om iemand waar je heel veel van houd. 😘

Veel sterkte ! Groetjes liefs Julian X 

Reageer