Vraag

colbert en gilet naar school aan doen?

  • 27 May 2021
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hehoi!

ik en mijn vriend komen allebij uit iets welvarender omstandigheden. 

Door deze omstandigheden vinden wij het vaak fijn om ons iets beter te kleden (Hemd, Gilet, colbert).

Regelmatig krijgen wij hierover raare blikken over.

Is er iets wat wij hier tegen kunnen doen?


5 reacties

Heyy

 

Tja wat je daar aan kan doen is kleding dragen die de meeste jongeren dragen. Dan zullen er wel minder mensen naar jullie kijken.

 

Maar als jullie het fijn vinden om een colbert/gilet te dragen moeten jullie dat vooral doen hoor. Dat je dan wat blikken krijgt daar valt weinig aan te doen, maar draag wat je fijn vind wat anderen er ook van denken🙂

 

Groetjes van mij.

Reputatie 2
Badge +1

trap tegen scheenbeen geven. Nee ff serieus je moet je er niks vaan aantrekken. Meer kun je niet echt doen. Mensen moeten gewoon hun blikken bij zich houden. Jammer genoeg werkt dat helaas niet zo. Mensen zullen altijd staren. Je moet je status, leeftijd, gender etc niet laten bepalen hoe je je kleedt want dat moet je lekker zelf weten en als mensen dat niet kunnen accepteren dan zijn hun gewoon poepzakken. gewoon doen wat je zelf fijn vindt maakt niet uit wat anderen vinden

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Lucky_Strike, 

 

Kijk jij zegt dat jij en jouw vriend uit ‘welvarende’ omstandigheden komen, er zijn heel veel kinderen die uit 'niet welvarende’ omstandigheden komen, daardoor worden zij jaloers als zij mensen zien die dus 'welvarend’ zijn, maar als jij wat nettere kleding wilt dragen, moet jij dat lekker doen, alleen creëer jij hiermee wel een bepaald beeld van jou en jouw vriend, namelijk 'de kakkers’, dat lijkt mij niet heel erg leuk en jij kan er ook mee gepest worden, dus als het niet meer leuk is, zou ik gewoon de spijkerbroek en T-shirt aan doen, het kan dan weer wél van een duur merk zijn, dat is dan weer 'populair’. 

 

Groetjes, 

Anoniempje2222 

hoiii

 

je moet je er niks van aantrekken. ik kleed mezelf soms ook zo aan, en ja er kijken wel mensen maar daar moet je gewoon niet op letten. je kunt jezelf gewoon kleden zoals jij dat wilt.

Reputatie 2
Badge +1

ik zou btw niet zeggen "beter te kleden” want zo suggereer je dat andere vormen van kleding minder goed zijn.

Reageer