Vraag

Colbert aan naar school


  • Anonymous
  • 0 reacties

Het lijkt me leuk om dit te dragen naar school, maar is dit raar?


20 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi AnoBoy321,

Nee hoor, ik vind dit niet raar. Je moet gewoon dragen wat je fijn vind. Als iemand uit mijn klas een colbert aan zou trekken naar school zou ik er wel even naar kijken, maar er verder niet echt een mening over hebben.

Doe gewoon wat je leuk vind.

 

Groetjes,
Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Nehoor, als jij dat wil dragen mag en kan dat gewoon

Ik sluit me aan bij de rest. Ga er wel vanuit dat je een paar blikken en eventueel opmerkingen krijgt omdat het niet de norm is,maar laat dat je er zeker niet van weerhouden!

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Nee hoor helemaal niet raar. Je valt op als je zo iets draagt op school!

Maar je moet dragen waar jij je het prettigst in voelt!

Doei!

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk niet dat je een schooluniform ofzo hebt dus dan kan het gewoon hoor! Ls jij je daar prettig in voelt is dat goed.

Dank jullie voor jullie reacties. Ik vind het wel leuk om redelijk formeel gekleed te zijn, maar dan niet te, dus geen stropdas enzo naar school. Hebben jullie wel eens iemand gezien met een colbert op school buiten leraren?

Hebben jullie wel eens iemand gezien met een colbert op school buiten leraren?

Alleen bij gelegenheden zoals de schoolfotograaf, sommigen willen dan formeel op de foto. In klas 6 gaat iedereen in pak.

Gewoon op een schooldag, nee. Maar volgens mij heb je wel door dat je gewoon je ding moet doen. Is het niks dan weet je dat ook, dan kan je overwegen of je het blijft doen of niet.

Mij lijkt het wel leuk dus ik ga het zeker een keer proberen. Bedankt allemaal!

Ik denk overigens niet dat het heel erg zou zijn aangezien ik altijd al leren schoenen draag en hemden. Welke kleren hebben jullie aan naar school?

Ik draag altijd een spijkerbroek, behalve als het warm is . Dan een korte broek en dat zijn verschillende soorten broeken. Ik draag graag overhemden met een dessin.  Ook truien, t-shirts en soms een polo.

Ik draag altijd een spijkerbroek, behalve als het warm is . Dan een korte broek en dat zijn verschillende soorten broeken. Ik draag graag overhemden met een dessin.  Ook truien, t-shirts en soms een polo.

Ik draag in de zomer meestal polo’s, maar ook vaak een overhemd met beige broek en in de winter een overhemd met spijkerbroek

Ik denk overigens niet dat het heel erg zou zijn aangezien ik altijd al leren schoenen draag en hemden.

Ah dan komt het niet ‘out of the blue’. Laat je weten hoe het ging? :)

Welke kleren hebben jullie aan naar school?

Gewoon casual. ‘S winters trui/hoodie met jeans en ‘S zomers korte broek met een t-shirt. Ik overweeg wel om even casual overhemden te scoren om die casual te dragen op een korte broek.

@eenanoniemejongen1 

Ik zal laten weten hoe het gaat, ik denk dat ze het niet heel erg zullen vinden. Ik en mij vrienden worden een beetje als de “rijkere” gezien maar ik wil dit juist niet. Hoe kan ik dit bijvoorbeeld minder  uitstralen?

Reputatie 3
Badge

Dat kan je gewoon dragen naar school. Vet leuk

Ik zal laten weten hoe het gaat, ik denk dat ze het niet heel erg zullen vinden. Ik en mij vrienden worden een beetje als de “rijkere” gezien maar ik wil dit juist niet. Hoe kan ik dit bijvoorbeeld minder  uitstralen?

No offense, maar dat gaat niet lukken door formele kleding te dragen. Wel kan je proberen het niet heel erg te ‘showen’. Anderzijds vind ik daar ook wel weer wat van, want als jij gewoon formele - ik stel het gelijk aan merkkleding - kleding wil dragen, dan moet dat gewoon kunnen.

@eenanoniemejongen1 

Snap ik. Hoe zou ik dit dan minder kunnen showen?

Dat gaat niet, als je formeel kleed. Dat probeert @eenanoniemejongen1 duidelijk te maken. Maar als je het minder wil showen zou je vaker iets van een t-shirt kunnen dragen. Maar mijn belangrijkste tip is: draag wat je leuk vindt.

Dat gaat niet, als je formeel kleed. Dat probeert @eenanoniemejongen1 duidelijk te maken. Maar als je het minder wil showen zou je vaker iets van een t-shirt kunnen dragen. Maar mijn belangrijkste tip is: draag wat je leuk vindt.

Oke, maar ik draag nooit shirts. Ik draag nu wel de colbert

@eenanoniemejongen1

Snap ik. Hoe zou ik dit dan minder kunnen showen?

Je moet het zou een, ik ken jou niet. Het enige waar ik op mij baseer is mijn ervaringen. Mensen die merkkleding kunnen het soms een beetje showen, zo van: ‘Kijk mij eens ik heb een duur merk aan’. Ik weet niet of dat bij jou het geval is - ik denk het niet want je beschouwt het als normaal - maar daar zou je anders op kunnen letten. Als je er niet mee showt kan je er niet echt iets aan doen, maar dat hoeft ook niet, jij mag aftrekken wat je wil!

@eenanoniemejongen1

Snap ik. Hoe zou ik dit dan minder kunnen showen?

Je moet het zou een, ik ken jou niet. Het enige waar ik op mij baseer is mijn ervaringen. Mensen die merkkleding kunnen het soms een beetje showen, zo van: ‘Kijk mij eens ik heb een duur merk aan’. Ik weet niet of dat bij jou het geval is - ik denk het niet want je beschouwt het als normaal - maar daar zou je anders op kunnen letten. Als je er niet mee showt kan je er niet echt iets aan doen, maar dat hoeft ook niet, jij mag aftrekken wat je wil!

Ik show er inderdaad niet mee, en ik vindt het inderdaad normaal. Ik vindt het ook vreselijk als op een shirt of polo ook heel groot een merk staat, dus ik probeer het zo min mogelijk te doen.

Reageer