Vraag

Cijfers

  • 2 December 2015
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 jaar en zit in de 4de van een gymnasium. In de eerste had ik al leerproblemen maar ben heel veilig overgegaan. In de derde ben ik een keer blijven zitten, toen ging alles echt heel slecht. Nu voel ik me rot want ik haal steeds lage cijfers, ik voel me hierdoor al rot, maar als ik er met me moeder overpraat, is het eerste wat ze zegt: Heb je het weer slecht gedaan! Snel laat me zien!
Als ik erover huil dan gaat ze me ook niet troosten, ze zegt alleen je leert niet genoeg, ik zie je nog steeds soms op je mobiel zitten!
Ik ben een week ziek geweest en omdat ik vandaag een schoolexamen had en ik kon niet leren wou ik thuis blijven, want als je op school bent moet je het maken. Maar mijn moeder zegt nee je hebt al zo veel gemist je moet naar school, uiteindelijk waren we het er mee eens dat ik naar school ga en voor het schoolexamen weer naar huis, maar toen ik me ziek wou melden zei de afdelingsleider dat ik niet ziek naar huis mocht en ik moet de schoolexamen maken en nu heb ik er zeker een 1 voor

2 reacties

Elke keer als het slecht met mijn cijfers gaat, zegt ze dat het komt door de mobiel en wilt ze mijn mobiel in beslag nemen. Ze heeft in de eerste al mijn laptop voor een maand in beslag genomen en toen mocht ik ook een maand niet op de computer en televisie kijken( ik had toen nog geen mobiel) en in derde werd mijn mobiel in beslag genomen meer dan een jaar, ik werd uitgelachen omdat ik zo'n oude nokia mobiel gebruikte

Dat is verrot. Het is inmiddels al 5 jaar later, gaat het beter?

Reageer