brief schrijven

  • 5 June 2023
  • 11 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7

heyhoihihallo,

ik heb dus een brief geschreven aan mij duits docent, en ik ga hem morgen geven maar weet iemand hoe ik dat kan doen?


11 reacties

Ik zou dat helemaal niet doen. Maar goed dat was je vraag niet.  Dan zit ik hem gewoon naar haar mailen of in postvak doen

Reputatie 7
Badge +17

Euh….gewoon geven? 🤷🏼‍♂️ Of anders in zijn/haar postvak. Niet zo moeilijk toch?

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, net als Mimo al zei zal ik het idd mailen, dat is wat makkelijker en je krijgt dan ook makkelijk een antwoord terug xx

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. Je geeft zelf aan dit te willen geven en gaat aan ons vragen hoe… tja gewoon geven!!! Begrijp niet waarom, want de kans dat je haar volgend jaar weer krijgt is mega klein, ze gaan echt geen rekening houden met 1 leerling die iets vind, maar goed dat is niet wat je vraag was...

 Je geeft zelf aan dit te willen geven en gaat aan ons vragen hoe… tja gewoon geven!!! Begrijp niet waarom, want de kans dat je haar volgend jaar weer krijgt is mega klein, ze gaan echt geen rekening houden met 1 leerling die iets vind, maar goed dat is niet wat je vraag was...

Reageer niet als je negatieve commentaar hebt. Dat is mijn advies.

Reputatie 7

hoihoi, 

ik heb hem gewoon aan haar gegeven, en ik zag toevallig dat ze het aan het lezen was en haar gezicht ging van 🤨 naar 🙂 naar 😀 naar 😁 dus dat was wel leuk om te zien

Reputatie 7
Badge +14

Hallo ein Mädchen, das Deutsch liebt /  @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

 

Toll, war es ein handgeschriebener Brief?

Du hast gute Arbeit geleistet
und auch klug, es selbst mitzubringen.
Dann brauchst du keinen Stempel 😉


Vielleicht schickt sie dir einen Brief zurück...

 

 

Grüße von den MickeyMaus

@MickeyMouse 

 

voor de vertaling klik je opa:

https://translate.google.com/?hl=nl&sl=auto&tl=nl&text=Toll%2C%20war%20es%20ein%20handgeschriebener%20Brief%3F%0A%0ADu%20hast%20gute%20Arbeit%20geleistet%0Aund%20auch%20klug%2C%20es%20selbst%20mitzubringen.%0ADann%20brauchst%20du%20keinen%20Stempel%C2%A0😉%0A%0A%0AVielleicht%20schickt%20sie%20dir%20einen%20Brief%20zurück...%0A%0A%0A%0AGrüße%20von%20den%20MickeyMaus&op=translate

 

Reputatie 7

Hallo ein Mädchen, das Deutsch liebt /  @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

 

Toll, war es ein handgeschriebener Brief?

 

Ja, ich habe es selbst geschrieben (allerdings mit Übersetzung, weil ich die meisten Wörter nicht kannte, aber okay)

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt,

 

Sehr gut.

 

Man muss nur üben, üben und noch mehr üben.

Das sagt ein guter Freund von mir immer, vielleicht kennst du ihn.

Es ist Bob der Bauer, nun, er ist kein Bauer, sondern ein Baumeister...

Und er sagt auch:

Können wir es schaffen, so und so.

 

Und man musss jeden tag Spaß machen 🙃

 

Du schaft es auch 😉

 

 

Gr. MickeyMaus

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7

haha danke ich weiss, das ich es kann, aber das antwort von meinem Lehrer was seht gut! Sie fand es nicht seltsam das ich eine brief geschrieben hatte!

 

Reputatie 7

und ich werde immer nervös wenn ich so etwas mache… Ich wäre fast über meine eigenen Füße gestolpert als ich ging, um die brief abzugeben! einfach weil ich zu schnell aufgestanden bin!

Reageer