Vraag

bijna geen vrienden meer

  • 14 March 2021
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hóe zou ik beginnen oké ik heb niet echt vrienden op school en hoor er ook niet bij in de klas ik heb in de hele school maar 1 vriend en die zit bij mij in de klas en de rest van de jongens in de klas die mogen mij niet om één of anderen reden en ik weet niet meer echt of ik nauw nog vrienden moet gaan proberen te maken of het gewoon  op te geven tot dat de laatste frienden ook niet meer willen praten ik weet niet wat ik moet doen meer kan iemand mij als je blijft tips geven?


1 reactie

Ik weet verder niet wie je bent, of hoe je vrienden zijn. Het kan ook zijn dat ze denken dat je toxic bent ofzo, maar het is waarschijnlijk zo dat ze niet vrienden met je willen zijn, omdat niemand anders je vrienden zijn, en dan zijn zij raar ofzo omdat ze jouw vrienden zijn? het is best wel ingewikkeld, die groeps psychology.

Mischien kun je je mentor vragen of je in een andere klas mag verplaatst worden, waar je misschien wel vrienden maakt.

Maar geef het nooit op. Everyone deserves to have friends. Maar, probeer niet te hard er bij te horen, dan kan je in best wel nare situaties terecht komen.

 

Veel success!

Reageer