''bestie'' doet raar

  • 7 March 2023
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 7

hey! ik had zegmaar een bestie en die doet ineens heel raar de laatste tijd. als ik gewoon iets zeg word ik altijd afgesnauwd door haar. of ze beweert dingen over mijn lichaam die zij dan denkt te weten zoals vrijdag, toen zei ze tegen mij dat mij haar rood was, wat helemaal niet zo is (ik heb kastanjebruin haar, dat betekend dat het soms in bepaald licht rood lijkt) en dan denk ik ook, ik weet toch zelf wel wat mijn eigen fucking haarkleur is?! en gisteren toen ik mijn rozet (zie vorige topic) mee naar school had genomen, stonder er 3 vrienden van mij naar te kijken, waaronder mijn '’bestie'’ en toen vroeg 1 van mijn vrienden of hij de rozet eens op mocht pakken en toen zei ik nee liever niet, en wat doet mijn '’bestie (laten we haar trouwens ff X noemen wan de hele tijd '’bestie'’ zeggen klinkt zo raar), ze pakt zomaar mijn rozet op en gaat hem in de lucht gooien en weer opvangen en ondersteboven laten hangen aan de lintjes! terwijl ze erbij stond toen ik zei liever niet oppakken! nu weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet doen, negeren of proberen zo aardig mogelijk te blijven? 

pls help!!!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Praat er met haar over. Vertel haar dat je het niet leuk vindt dat ze zo doet.

Reputatie 1
Badge +1

Zeg tegen haar dat je het niet fijn vond. Negeren zou ik niet doen. Daardoor bereik je niks. 

Reputatie 7

@tim16 als ik er met haar ovdr probeer te praten word ze boos op mij, dus dat gaat niet weren

@Iemand321 ik moet haar van mijn ouders negeren

Reputatie 7
Badge +17

Dat moet je je afvragen of ze nog wel een vriendin van je is. Echte vrienden gaan niet zo met elkaar om. Ben het wel eens met je ouders eigenlijk. Negeer haar een tijdje een kijk hoe ze daar op reageert.

Reputatie 1
Badge +1

Dat moet je je afvragen of ze nog wel een vriendin van je is. Echte vrienden gaan niet zo met elkaar om.
​​​​​


Wat @tim16 zegt klopt, een echte vriend zal het niet zijn. Waarschijnlijk vind ze stoer doen bij die andere meiden belangrijker dan jou. En met negeren, bedoel je dan dat als ze tegen je praat je niks antwoord? Of dat je niet op haar let, ze is er wel, en als ze wat zegt gwn antwoorden, maar als ze iets doet straal negeren? Dat laatste lijkt me beter, anders lijkt me dat ze vervelend gaat doen.

 

Uiteindelijk ligt de keuze bij jou, als het pesten wordt moet je naar je mentor gaan. 

Reputatie 7

hey! ff een update:

mijn mentor wilde een gesprek met ons tweeën en nu mag ik haar niet meer negeren anders moet ik nablijven

Reputatie 1
Badge +1

Succes

Reputatie 1
Badge +1

En, hoe ging het?

Reageer