hey! ik had zegmaar een bestie en die doet ineens heel raar de laatste tijd. als ik gewoon iets zeg word ik altijd afgesnauwd door haar. of ze beweert dingen over mijn lichaam die zij dan denkt te weten zoals vrijdag, toen zei ze tegen mij dat mij haar rood was, wat helemaal niet zo is (ik heb kastanjebruin haar, dat betekend dat het soms in bepaald licht rood lijkt) en dan denk ik ook, ik weet toch zelf wel wat mijn eigen fucking haarkleur is?! en gisteren toen ik mijn rozet (zie vorige topic) mee naar school had genomen, stonder er 3 vrienden van mij naar te kijken, waaronder mijn '’bestie'’ en toen vroeg 1 van mijn vrienden of hij de rozet eens op mocht pakken en toen zei ik nee liever niet, en wat doet mijn '’bestie (laten we haar trouwens ff X noemen wan de hele tijd '’bestie'’ zeggen klinkt zo raar), ze pakt zomaar mijn rozet op en gaat hem in de lucht gooien en weer opvangen en ondersteboven laten hangen aan de lintjes! terwijl ze erbij stond toen ik zei liever niet oppakken! nu weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet doen, negeren of proberen zo aardig mogelijk te blijven?
pls help!!!