Skip to main content

Hoi! 

Ik zit in de 3e en ik heb elke dag mn broodtrommel in mn tas, maar ik heb het idee dat ik de enige ben die hem heel de tijd in zn tas heeft, is dat ook zo of niet? Ik voel me namelijk bekeken als ik hem uit mijn tas haal. (tijdens boeken voor de les pakken)

Hoii:wave:

Ik heb mijn lunchtrommel ook gewoon in mijn tas zitten hoor! Je bent absoluut niet de enige die dat heeft.

Soms zit ie inderdaad wat in de weg en moet je hem even uit je tas halen als je bijvoorbeeld je boeken wilt pakken, maar dat is echt niks raars hoor! Don't worry:slight_smile:

Groetjes,

NaamNietBekend

Ik heb hem ook mee ik vind het goed van je dat je hem meeneemt en dat je dus eet je hebt eten nodig dus blijf het vooral doen ik zit ook in de derde trouwens 

Hoii!

Nee hoor, je bent niet de enige! Ik heb ook vaak dat ik mijn broodtrommel uit mijn tas moet pakken, omdat ik dan boeken moet pakken.

Hoef je je echt niet voor te schamen! ☺️

Groetjes, Tess

Bijna iedereen uit mijn klas heeft een broodtrommel... dus dat is vrij normaal.

En waar zijn ze anders voor gemaakt?!

Hoi lievergeennaam_,

Zoals je al aan de gegeven reacties kan zien heeft echt bijna iedereen een broodtrommel in diens tas. Ik bedoel, je moet toch eten op school?

Ook bijna iedereen van mijn vrienden neemt gewoon een broodtrommel mee. Het leuke is trouwens dat ze bijna allemaal nog gewoon van de basisschool zijn, dus overal zie je elfjes, cars, starwars, paarden, dierentuindieren, etc. Zo vrolijk.

Er zijn natuurlijk mensen die geen broodtrommel meenemen, maar eerlijk gezegd zijn dat juist de mensen die opvallen (niet dat dat erg is trouwens). Ik heb een vriendin die iedere pauze naar de supermarkt om de hoek rent om met een lading snoep terug te komen.

De reden dat jij een van de weinige bent die je broodtrommel uit je tas moet halen om bij je boeken te komen heeft waarschijnlijk als reden dat jij gewoon een iets kleinere tas hebt (denk ik dan). Dat heb ik namelijk ook, de rest van mijn klas loopt allemaal rond met tassen die minstens 3 keer zo groot zijn. Daar heeft zo ongeveer elk schrift gewoon een apart vak. Dus ook de broodtrommel.

En echt, wat ik allemaal uit mijn tas haal voor ik bij mijn boeken kan. Telefoon (oei, boze blik van de docent), broodtrommel (: "het is nog geen lunchtijd”), drinkfles(je, anders past het niet in m’n tas 🙂 ), oplader, etc. Inmiddels stop ik mijn oplader in mijn kluisje, daar had ik eerder op kunnen komen. 
En mijn broodtrommel, dat is misschien ook wel een tip voor jou, stop ik in de mouw van mijn jas (ik weet het, dé beste opbergplaats voor je lunch) aangezien ik daar vlakbij ook zit in de pauzes. Jij zou je broodtrommel ook ergens anders kunnen neerleggen als je het niet fijn vindt om het telkens uit je tas te halen. In je kluisje, gymtas, mouw van je jas of in de gigantische tas van een van je vrienden. 

En dan als laatst nog een tip, al heb ik dit bericht al veel te lang gemaakt. Wees niet bang voor een beetje aandacht, je bent een mens, je leeft, dus af en toe val je op. Probeer er juist van te genieten, aandacht is niet altijd negatief.

Groetjes,

Paardebloem

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik zit in de 5e en heb ook een broodtrommel (een hele oude met een minions plaatje:joy: )

Volgensmij heeft gewoon 75% van de scholieren een broodtrommel en je hoeft je echt niet te schamen.

Groetes, DRD

Reageer