Vraag

Ben bang voor een fout die ik vroeger had gemaakt ...

  • 10 June 2021
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben best bang, maar op benieuwd wat jullie hierover te zeggen hebben. Ik weet nu dat het heel dom was, maar toen ik dat deed wist ik niet eens wat er kon gebeuren.

Toen ik denk in groep 1 of 2 zat, ging ik naar de wc. Nou je kent vast wel die wc bij de peuters/kleuters. Ik zat dus op de wc en ging plassen. Toen ik klaar was hoorden ik iemand de ander wc naar binnen gaan. Vanaf hier wordt het vaag. Wat ik nu denk dat gebeurd is, is dat ik op de bril ging staan van de wc en naar de andere wc heb gekeken. ( er was 1 jongens en 1 meisjes wc. Ik weet niet of ze gewoon op de wc zat, ze net klaar was of opgestaan was en ik haar billen gezien heb, maar ik weet dat ik over de wc heb gekeken. En ja ik weet het nu, het was heel dom en onacceptabel dat ik dat deed.

Dat meisje zat 1 groep lager dan mij ( ik zat in en 1&2 groep) daarna heb ik haar jaren niet gezien (ze zat gewoon wel op dezelfde school) nu zit ik in de 2e, en zij in de 1e. Toen ik haar voor het eerst zag, was ik bang dat ze me zou herkennen ofzo, maar dat gebeurden niet. Toen kwam er weer een lockdown en daarna mochten we weer halve dagen naar school. Zij kwam steeds op een andere dag, dus ik heb haar niet meer gezien, Maar deze week mochten we weer met zijn alle naar school, en toen zag ik haar weer. En ze keek me heel raar aan. Ik ben dus bang dat ze nu wel weet wat er vroeger is gebeurd

Lang verhaal, maar ik ben dus bang dat zij mij gaat aanklagen ofzo. mijn vraag is, kan dat. en zo ja, wat kan ik dan krijgen. Mijn ene gevoel zegt dat er niks kan gebeuren, heb geen foto's gemaakt en ook geen sexs gehad ofzo (wist toen waarschijnlijk niet eens wat zij had ). Maar mijn andere gevoel zegt dat ik wel degelijk iets strafbaars heb gedaan en dat zij dit gaat aanklagen.

 

Ik wil dus weten of ik iets strafbaars heb gedaan, en wat ik dan moet doen. En nee ik ga niet met haar praten over wat 10 jaar geleden gebeurd is.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

 

 

 


2 reacties

Hey, volgens mij maak je je - no offense - iets te druk. Realistisch gezien is de kans dat ze dat voorval heeft onthouden zo goed als 0, het is 10 jaar geleden!

En dan nog, wat zou ze ermee moeten? Strafrechtelijk heeft ze geen schijn van kans, procederen zou haar alleen maar geld kosten en niks opleveren. Jullie waren 4/5/6, probeer het uit je hoofd te zetten of in ieder geval om er niet te veel over te piekeren.

Ze kan hooguit een afkeer naar je hebben/krijgen, het verhaal doorvertellen zou amper zin hebben want je kan het heel simpel ontkennen - het is immers 10 jaar geleden, dus je kan gewoon zeggen dat jij dat niet was/nooit zou hebben gedaan/doen.

Don’t worry!

oke thanks man

Reageer