Vraag

Bedankbrief aan mijn menor

  • 21 May 2022
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Badge

Hoii!! 
Ik heb lang getwijfeld of ik dit het juiste platform is om mijn vraag op te delen, maar ga het toch maar doen. Ik wil graag een bedankbrief schrijven naar mijn mentor. Ik heb haar al 2 jaar en volgend jaar zal ze wederom mijn mentor worden. Dit omdat er helaas het een en ander gebeurd is de afgelopen jaren. Nu heeft zij mij er enorm doorheen geholpen en altijd tijd vrij gemaakt voor mij. De steun en het vertrouwen die ze mij gegeven heeft, heeft ertoe geleid dat ik hier nog steeds ben. 
 

Nu kan ik eindelijk met trots zeggen dat het na 2 jaar eindelijk weer een stuk beter gaat. Met alle steun van familie en dus ook mijn mentor ben ik mezelf weer terug aan het krijgen. Dit betekend enorm veel voor me. Nu heb ik dit haar nog niet kunnen vertellen, vanwege examens en drukte. Dit wil ik echter wel heel graag, omdat ik haar echt wil bedanken. Is het schrijven van een bedankbrief een gepaste manier of denken jullie dat het haar niet veel doet? Alvast bedankt!! 


1 reactie

Wat fijn dat je mentor je heeft kunnen helpen! Wat goed! 
En ook heel goed dat het weer beter gaat! Daar mag je zeker trots op zijn!! Ik denk dat zij ook wel snapt dat je door je examens het druk hebt, maar een bedank brief zou echt heel leuk zijn! Het doet haar vast heel veel, omdat ze je zo goed kent! En je al zolang kan helpen! Als ik jou mentor was geweest had ik het heel leuk gevonden! En als je tijd hebt zal ik het zeker doen!! Heel veel succes :) 

groetjess,

JooJootje

Reageer