Vraag

Anders dan de andere

  • 1 March 2020
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal!

 

Ik ben hier niet zo lang maar ik heb een vraag.
Iedereen luistert naar rap, ariana grande, billie eilish maar daar vind ik niks aan.
Ook luister ik geen kpop ofzo maar gewoon Taylor Swift, Yungblud, tiktok songs, Lady gaga...
Vaak zoeken mensen hier ruzie voor.
Ik had zelfs een fanaccount voor taylor en had boven 2k volgers.
 

Ook ben ik niet zoals de andere jongens.
Ik hou me niet bezig met gamen of voetbal ofzo.

Iemand een idee hoe ik hier mee kan omgaan?


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Ik zou gewoon jezelf zijn! Niemand kan jou dwingen om te zijn hoe zij willen.

Ik herken mezelf ook in je, omdat ik niet ben zoals de andere meiden. Ik hou me totaal niet bezig met make-up, mode en dat soort dingen. Mij maakt het niet zoveel uit of ze me accepteren of niet, ik ben wie ik ben.

 

Als ze ruzie zoeken, zou je kunnen zeggen dat je nou eenmaal bent wie je bent en vervolgens weg lopen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan

Amber

Hey allemaal!

 

Ik ben hier niet zo lang maar ik heb een vraag.
Iedereen luistert naar rap, ariana grande, billie eilish maar daar vind ik niks aan.
Ook luister ik geen kpop ofzo maar gewoon Taylor Swift, Yungblud, tiktok songs, Lady gaga...
Vaak zoeken mensen hier ruzie voor.
Ik had zelfs een fanaccount voor taylor en had boven 2k volgers.
 

Ook ben ik niet zoals de andere jongens.
Ik hou me niet bezig met gamen of voetbal ofzo.

Iemand een idee hoe ik hier mee kan omgaan?


Heyy

Ik heb dus hetzelfde, voetbal interesseert me geen bal( goeie woordspeling iero), ik luister ook taylor swift of hailee steinfeld, ben ook anders dan de meeste jongens van mijn leeftijd. Anders zijn is niet raar, mensen die anders zijn hebben de moed om te tonen wie ze echt zijn. Zit er niet mee in! Ik bedoel; ik kijk high school musical en dat soort dingen, en al men vrienden weten dit, so what? Ik bedoel gewoond dat anders zijn echt niet erg is! Schaam je er niet voor! Is echt niet nodig.

Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen!

Kaas123

Hi potterhead,

 

gewoon lekker jezelf blijven, dat houdt je ook het langste vol.

Niks mis mee.

Het zijn sukkels die ruzie zoeken over iemand anders zijn muziek smaak. Smaken verschillen nu eenmaal. Maar die kunnen wat mij betreft prima naast elkaar bestaan.

Leven en laten leven.

Ik luister van alles door elkaar, daar kunnen sommige mensen ook niet tegen haha. Maar ik geniet er van.

Ik ben ook niet echt een voetbalfan. Ik vind een keertje tegen een bal aan trappen wel nice met vrienden, maar een club volgen, daar moet ik ff niet aan denken. Ik zap rustig naar een andere zender als er bijna een doelpunt valt haha.

 

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Blijf jezelf.

 

Er zijn vast genoeg dingen die (gedeeltelijk) wel overeenkomen met andere vrienden. Laat die verschillen er ook gewoon mogen zijn.

 

Oh ja en deze brief op 5.01 in onderstaande clip had ik voor jou kunnen schrijven.

 

Owl City - Enchanted (Lyric video)

Hij is door Adam Young van Owl City geschreven aan Taylor Swift. Ik heb 'm hieronder een beetje aangepast speciaal voor jou:

Everything about you is lovely. You are an immensely charming boy with a beautiful heart and more grace and elegance that I know how to describe. You are a true prince from a fairy tale, and above all, I just want you to know…… I was enchanted to meet you too

 

Ik wil dus alleen maar zeggen dat je prima bent zoals je bent.

Leuk je te ontmoeten.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer