hallo
wat gaan jullie volgen
k ging normaal gezien voor haarzorg maar ga da nu toch niet doen omdat ik gepest word met mijn gewicht ze noemen me plank
hallo
wat gaan jullie volgen
k ging normaal gezien voor haarzorg maar ga da nu toch niet doen omdat ik gepest word met mijn gewicht ze noemen me plank
Hallo
Dat is een heel slecht idee. Je gaat toch niet weg van iets waar je van houdt omdat mensen je uitschelden om je gewicht? Ik weet zeker dat je een wonderbaarlijk mens bent. Ga gewoon lekker haarzorg doen en trek je NIKS aan van die mensen. Je gaat toch niet je hele toekomst vergooien omdat mensen je uitschelden? Dat is juist wat ze willen. Hoe lastig het ook is gaan die mensen weg, maar aan je baan zit je eeuwig vast. Die mensen stoppen we uiteindelijk mee of je studeert af en wordt een betere haarstilist of wat dan ook dan zij. Pesten is tijdelijk, maar je carrière is iets groots. Wil je echt de rest van je leven vergooien om een paar mensen? Ja je kan een richting kiezen en dan later iets anders doen maar dat kost enorm veel tijd en moeite.
Ga ALSJEBLIEFT haarverzorging doen. Doe het dan voor je toekomst. Of voor mij, een random meisje op het internet.
Heyo,
Ik zit zelf nog te denken wat ik ga volgen op het HBO. Ik zit te twijfelen tussen de leraren opleiding, of toch de opleiding facility manager. De locatie is voor beiden hetzelfde en die school ziet er echg mega goed uit.
Waarom ik de leraren opleiding zou kiezen is omdat het MBO geen leuke tijd was/ is voor mij. Mede ook door de studenten. Ik denk dan steeds van op een leraren opleding word je toch niet buitengesloten of gepest, want zij zijn de toekomstige leraren/ leraressen.
Maar jij vraagt dit niet omdat je geïnteresseerd bent in wat iemand gaat doen als vervolg studie, jij vraagt dit omdat je gepest wordt. En nu dus een andere studie wilt doen.
Luister naar koekiemonster ze heeft volledig gelijk. Ga lekker de haarzorg in. Dat is wat je heel graag wilt. Dan ga je toch niet eens wat anders doen, iets wat je waarschijnlijk minder leuk vind omdat die mensen je pesten? Het is je toekomst! Doe het gene waar jij je goed bij voelt! Laat je toekomst niet verpesten door deze mensen.
See ya!
Spookyzx.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.