alles word alleen maar erger

  • 9 September 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hoi lieve mensen!

sinds best een tijd heb ik helemaal haat naar mn leven en alles loopt verkeerd. bijv:

ik was begonnen in brugklas. dus hele nieuwe klas en het duurde ff, en we hebben echt heel veel stomme ruzies gehad maar eindelijk paste ik er een beetje bij. ik kreeg zelfs een bestie alleen toen moesten we uitelkaar en nu zie ik haar dit jaar met nieuwe vrienden en heeft ze geen tijd meer voor mij. ik pas ook niet meer zo goed in mn nieuwe klas.

daar naast twijfel ik me dood om mezelf, ik vind mezelf te zwaar en niet goed genoeg en heb geen special talent…

ik heb soms zo zin om gwn in mn vingers te kunnen knippen en dan uit de wereld te verdwijnen voorgoed. ik ben namelijk te bang voor pijn om mezelf ook echt iets aan te doen.

ik huil soms s’nachts en ik heb het gevoel dat mijn mensen me niet mogen. bijv mijn frans docent, en maandan hebben we eens SO ik denk niet dat ik voldoende ga krijgen en dan gaat ze vast weer helemaal geiiriteerd en boos doen.

wat moet ik doen 😭😭

 

kusjes 


1 reactie

Badge

Allereerst wil ik even benadrukken zomaar even uit de wereld stappen is zooo zonde! doe dat dus nooit!!!

een docent die je niet mag kan gebeuren een SO verknallen kan ook gebeuren maar en dat kun je niet nu meteen oplossen, een nieuwe vriend of vriendin zoeken is best makkelijk! durf eens een stap te zetten kijk eens naar de kinderen in de klas bij degene waarbij je denkt hier wil ik heel graag vrienden mee worden ga je dat gewoon proberen! en je zit echt niet met maar 2 mensen in de klas lukt het niet kun je het bij een ander nog een keer proberen. ga gewoon eens naast iemand zitten en begin een leuk gesprek wie weet is dat gesprek wel een begin van een vriendschap! 😁

Reageer