Vraag

alleen vrienden op school/sport maar daarna?

  • 21 April 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb op school/op de sport wel vrienden, maar hoe ik heb het gevoel dat  de vrienden van school me niet zo leuk vinden want meestal zit ik er maar een beetje bij/naast. En we spreken ook nooit af. En met de vrienden van de sport heb ik het op de sport wel leuk maar daarna zei ik ze (bijna) nooit en spreken we ook nooit af. Wat moet ik doen?

ps. En ik heb ook geen. En mijn mijn ouders zijn gescheiden. Ook al kan ik met mijn familie ( behalve mijn ooms, tantes, neef, nichten en oma (en opa is dood) van mijn vaders kant) 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vragen aan je school/sport vrienden of ze willen afspreken.

Heyy

ik begrijp wat je voelt. En kan echt hee vervelend zijn. Ik weet nie hoe groot je groep vrienden is. Maar je hoeft nie met iedereen vrienden te zijn. Ik begrijp dat het misschien naar is, maar als ze jou nie zien zitten zijn ze het nie waard. Miss heb je andere leuke mensen in de klas of in andere klassen. Probeer dan nieuwe leuke mensen te vinden. En je kan je huidige vrienden altijd nog een kans geven. Maar blijf vooral je zelf. Veranderen voor anderen moet je nie doen. En als je wat closer word met je vrienden. Vraag dan of ze misschien en schoolproject bij je thuis willen doen. En als het dan klikt vraag of ze vaker leuke dingen willen doen. En als je je echt heel alleen voelt helpt bij mij altijd naar muziek luisteren en een rondje lopen

Reageer