Vraag

alleen op school

  • 13 November 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik ben een 14 jarige meisje en ik ben waarschijnlijk binnenkort helemaal alleen laat me even vertellen

Dus ik heb 2 vriendinnen op school en wij alle 3 vinden het geen leuke school en we willen graag naar ene andere school zij 2 mogen van hun ouders dit jaar van school wisselen alleen ik niet, ik mag niet wisselen. Alleen we hadden afgesproken als 1 van ons niet mag dat we alle 3 niet gaan alleen zij 2 mogen wel en ik niet en ze gaan allebei weg! Ik heb geprobeeerd om me ouders over te halen maar ik mag niet, zij gaan weg binnenkort en ik ben dan helemaal alleen ik vind dit echt kut en soms voel ik me wel eens buitengesloten met hun want ze zijn met z’n 3en en er is altijd een 2tal en eentje alleen en ik ben altijd de gene die alleen is.

alleen ze gaan we binnenkort en ik heb dan niet ik heb heel weinig meiden in de klas en veel jongens en niemand mag ons 3 dus we hebben elkaar alleen, alleen ik ben dan alleen en ik heb dan niemand en ik kan niet met die andere mensen omgaan want dat willen ze niet tik heb geprobeerd maar nee. Ik weet echt niet wat ik moet doen! Ik ga me echt depressief voelen als ik alleen ben enzo ! 


1 reactie

Hmm, vervelend.

Zelf heb ik veel vrienden, denk ik. Ik heb de afgelopen maanden veel mee gemaakt qua vrienden, dus ben er erg onzeker over. Maar in het algemeen kennen  veel mensen mij, en mogen ze mij ook.

Ik zou gewoon is aanschuiven bij de andere meiden in je klas, of misschien zelfs bij wat jongens. Ben gewoon jezelf, maar wel vriendelijk. 

Een hele goede is naar iemand toe stappen als je het gevoel hebt dat het niet goed gaat, of random vragen hoe het met hen gaat. Dat geeft een gevoel dat je echt aan hen denkt, en zal je goed helpen.

Ik doe dat ook bij 1 vriend, en ik merk gewoon dat hij dat heel erg op prijs stelt. 

Veel succes!

 

Reageer