Vraag

afscheidsmusical

  • 21 June 2021
  • 0 reacties
  • 32 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oké,

In mijn vorige topics vertelde ik al dat ik geen leuke rol heb, nu spelen er nog andere dingen.

Zoals te lezen is in een oudere topic is mijn school gefuseerd en moet ik naar een andere locatie. Hierdoor vind ik school al niet leuk.

Nu is de meester VEEL te laat begonnen met de musical waardoor we letterlijk minder dan 10 keer op het podium kunnen oefenen.

We kunnen in totaal nog maar 5/6 keer oefenen.

Ook is er een juf van de andere school (waar we dus gefuseerd mee zijn) die ik even juf Ans noem, die gaat dan tegen mijn moeder zeggen als ze een idee heeft (mijn moeder helpt met de musical) 'nee zo deden wij dat nooit en nu is het wel 1 school he' okkk... ik word echt gek.

Maar dan wil zij een keer iets en dan zegt ze als iemand het niet goed vind 'maar zo deden wij dat altijd.'

Ans wil altijd haar eigen zin.

De afscheidmusical is een bijzonder en leuk iets maar hoe het nu gaat is niet leuk. De meester en Ans lijken dat ook niet te snappen en hoe het er nu uitziet lijkt het erop dat het dit jaar behoorlijk tegen gaat vallen.

We voeren hem ook op in de stomste school van de wereld. (De school waarmee we gefuseerd zijn) 

We mogen hem niet eens voor de broertjes/zusjes opvoeren!!!

Want ja, dat deden ze op die andere school nooit 😡😠 (en door corona ook al zou het wel mogen)

Elk idee wordt afgeslagen ook al hoeven ze er zelf niks voor te doen!

We voeren hem 2 keer op, 1 keer voor de ene helft van de ouders en 1 keer voor de andere en tussendoor hebben we 45 min. Voor het praatje van de meester, het praatje van de directrice, eventjes snel iets eten en daarna al weer klaarmaken voor de volgende musical. Dit is ook gelijk het afscheid.

Sorry hoor, maar soms echt serieus deze naar de juf en meester🖕🖕🖕

(Weet niet of dit mag volgens de forumregels maar haal A.U.B. niet alles weg, heeft me veel moeite gekost)


0 reacties

Geen reactie

Reageer