afscheid van middelbare school

  • 19 June 2021
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het al een tijdje niet zo leuk op school. De lessen zijn mega gaotisch en er worden spullen door de klas gegooid. Overigens is dat niet de reden dat ik wegga want ik ga verhuizen. Ik keek best lang uit naar de verhuizing want ik had ook niet echt vrienden. Ik heb 13 meisjes in de klas en 12 jongens.  De meisjes zijn allemaal aardig hoor maar het klikt niet echt. Dus mij vraag:

 

Wat moet ik geven/vieren/organiseren als ik weg ga?

 

Omdat ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik geen afscheid neem wil ik wel iets doen. Het maakt niet uit ook al is het een knuffel geven ofzo.

Wat zouden jullie doen in mij plaats?

Tip

P.S ik had heel graag willen vertellen welke school het is maar dat mag niet. Als je gaat kijken op een school adviseer altijd om te vragen aan een leerling (die er aardig uit ziet) hoe het is op die school. Die kinderen worden namelijk altijd gepest.

 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoiii,

Wat vervelend dat je dit meemaakt. Ik hoop dat het op je nieuwe school beter gaat. Blijf gewoon jezelf en doe niks wat je eigenlijk niet wilt!

 

De lessen zijn mega chaotisch en er worden spullen door de klas gegooid.

Worden die spullen echt richting jouw gegooid? Zo niet is het waarschijnlijk gewoon kinderen die proberen “stoer” te doen. Zegt de docent hier dan ook niks van?

 

Maar terug naar je vraag. Heb je misschien niet een 1 of 2 goede vriend(en)/vriendin(nen)? Zo wel, dan zou ik met hun gewoon naar het strand of naar de bios ofzo gaan.

Je kan natuurlijk met je mentor (als je die hebt) overleggen over een soort afscheid ofzo.

 

Dit is zo’n beetje alles wat ik kan bedenken… Misschien reageert iemand anders ook nog wel even?

 

Groetjes,

PersoonMens

Heyy

 

Hopelijk word het op je nieuwe school wat rustiger en overzichtelijker voor je🙂

 

Je kan zoals hierboven mij ook al word gezegd met de gene die je toch een beetje mag iets leuks doen zoals naar het strand gaan of naar de stad gaan.

 

Als je afscheid wilt nemen van de hele klas zou ik het een beetje simpel houden. Je kan een kleine traktatie geven en bijvoorbeeld lekkere chocolaatjes uitdelen of snoepjes. Dat word dan vast gewaardeerd en dan heb je toch leuk afscheid genomen!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +1

Hoiii,

Wat vervelend dat je dit meemaakt. Ik hoop dat het op je nieuwe school beter gaat. Blijf gewoon jezelf en doe niks wat je eigenlijk niet wilt!

 

De lessen zijn mega chaotisch en er worden spullen door de klas gegooid.

Worden die spullen echt richting jouw gegooid? Zo niet is het waarschijnlijk gewoon kinderen die proberen “stoer” te doen. Zegt de docent hier dan ook niks van?

 

Maar terug naar je vraag. Heb je misschien niet een 1 of 2 goede vriend(en)/vriendin(nen)? Zo wel, dan zou ik met hun gewoon naar het strand of naar de bios ofzo gaan.

Je kan natuurlijk met je mentor (als je die hebt) overleggen over een soort afscheid ofzo.

 

Dit is zo’n beetje alles wat ik kan bedenken… Misschien reageert iemand anders ook nog wel even?

 

Groetjes,

PersoonMens

Dankje voor de reactie. Ik denk dat ik inderdaad naar de bios ga of iets anders leuks doen met die vriendinnen. 

Voor de rest worden de spullen richting een willekurig persoon gegooid, soms ik soms iemand anders. Er word eigenlijk nooit iets van gezegd maar ik zal het gaan bespreken met mijn mentor dan zal het wel ophouden :)

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

 

Hopelijk word het op je nieuwe school wat rustiger en overzichtelijker voor je🙂

 

Je kan zoals hierboven mij ook al word gezegd met de gene die je toch een beetje mag iets leuks doen zoals naar het strand gaan of naar de stad gaan.

 

Als je afscheid wilt nemen van de hele klas zou ik het een beetje simpel houden. Je kan een kleine traktatie geven en bijvoorbeeld lekkere chocolaatjes uitdelen of snoepjes. Dat word dan vast gewaardeerd en dan heb je toch leuk afscheid genomen!

 

Groetjes van mij!

Dankjewel voor je reactie, ik weet al een paar leuke dingen om evt te geven of te doen :)

Reageer