afleiding zoeken tijdens eenzaam tussenuur

  • 2 September 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ,

ik ben iemand van 15 jaar en ga nog maar 2 dagen naar school wegens stage en door dat er dingen op school zijn gebeurd op school (pesten buitensluiten ) ,en heb vakken laten vallen  maar de lessen kom ik nog redelijk door met muziek de pauzes ook ( ook al zit ik meeste tijd alleen ) maar ik heb dus elke week een tussen uur alleen heb ik die dus alleen om dat de rest van de klas dus gewoon les heeft . maar eerst had ik het plan om de stad in te gaan even weg en me hoofd een beetje leeg te maken maar het verolg ga ik te veel geld uitgeven en ik wordt soort van zeggen gecontroleerd dus ja en ik voel me dan dus best wel eenzaam dus weet iemand iets om afleiding  te zoeken en dingen voor school doen werkt niet bij mij heb geen concentratie 

al bedankt voor het lezen haha 


2 reacties

Hoi,

Ik weet niet of je er iets mee hebt, maar puzzelboekjes (woordzoekers, kruiswoordpuzzels etc.) helpen mij goed bij verveling. Echt een oude mensen ding, weet ik, maar het kan echt leuk zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

-T

Maak huiswerk in je tussenuur, of speel spelletjes op je mobiel, de keuze is aan jou.

Reageer