Hi allemaal,
momenteel sta ik 4 onvoldoendes. Voor natuurkunde, scheikunde, Nederlands en duits. Ik ga nk laten vallen, maar dan sta ik er nog steeds 3. Kan ik dan nog wel over?
Hi allemaal,
momenteel sta ik 4 onvoldoendes. Voor natuurkunde, scheikunde, Nederlands en duits. Ik ga nk laten vallen, maar dan sta ik er nog steeds 3. Kan ik dan nog wel over?
Hoi
ik hoop dat je er iets aan hebt!
xx
Hoi
Groetjes,
Ik denk het niet. Mijn school was wel streng, maar met een 4 op Nederland kan je niet over. Met een 5 wel, maar dan kunnen die andere onvoldoendes niet. Nk lekker laten vallen, misschien vakkenpakket wisselen, als het kan. Kijk ff naar je cijfers toen je je vakkenpakket koos. Als Gs bvb hoger dan sk is is het handiger om een maatschappijvakkenpakket te doen. Maar daar heb je decanen voor.
Geen idee welke klas of niveau je zit, maar overgaan wordt een erg lastige. Mocht je niet overgaan, maak daar gebruik van, en vervang wat moeilijke vakken (voor jou) met wat makkelijkere vakken (opnieuw, voor jou).
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.