Skip to main content

Hoi, 

ik slik al een paar maanden de pil en heb de laatste keer ook een keer doorgeslikt. Nu zit ik in mijn stopweek. Vorige week heb ik voor het eerst sex gehad met mijn vriend maar zonder condoom omdat ik de pil slik. Hij is niet in mij gekomen maar ik ben toch bang dat ik misschien toch wel zwanger ben. Ik ben de pil 1 keer vergeten in de 2e of 3e week maar heb die wel binnen 12 uur geslikt. Heb ik nu kans dat ik zwanger ben of niet?

groeten kersmetkaas

Ik heb niet zo heel veel verstand  van de pil maar het lijkt me het handigst om een zwangerschapstest te doen. Die kan je halen bij o.a. apotheken en drogisterijen. Dan weet je ook waar je aan toe bent.


Er is altijd een minuscule kans dat je zwanger wordt als je de pil slikt. Dus of het mogelijk is: ja. Maar als je het echt zeker wil weten zou ik een zwangerschapstest doen.


Er is altijd een minuscule kans dat je zwanger wordt als je de pil slikt. Dus of het mogelijk is: ja. Maar als je het echt zeker wil weten zou ik een zwangerschapstest doen.

Ja dit wilde ik al doen, alleen kan dat volgens mij pas 3 weken erna dus ik zocht wat geruststelling omdat ik niet tegen de stress kan :)


Ja dit wilde ik al doen, alleen kan dat volgens mij pas 3 weken erna dus ik zocht wat geruststelling omdat ik niet tegen de stress kan :)

De kans dat je nu zwanger bent is heel erg klein, maar dan ook echt piep piep klein.  Probeer je zo min mogelijk druk te maken, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien stelt het je gerust als je weet dat je lichaam is gemaakt om met dit soort situaties te handelen, fysiek en mentaal, jij kunt dit gewoon!

groetjes,

username_unknown


De kans dat je nu zwanger bent is heel erg klein, maar dan ook echt piep piep klein.  Probeer je zo min mogelijk druk te maken, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien stelt het je gerust als je weet dat je lichaam is gemaakt om met dit soort situaties te handelen, fysiek en mentaal, jij kunt dit gewoon!

groetjes,

username_unknown

Dankjewel :))


Hey! Ik kan je gerust stellen. 

zwanger worden tijdens de pil slikken komt heel weinig voor. Maar doe het in vervolg altijd met condoom. Ik denk dat er niet veel gebeurd kan zijn, maar wel even een testje doen. Niet te druk om maken, alles komt wel weer goed als het dan zo mag zijn. Liefs x


Hi, de kans dat je zwanger wordt terwijl je de pil slikt is heel klein maar wel mogelijk. Ik denk niet dat je je nu druk hoeft te maken, maar ik zou de volgende keer wel een condoom gebruiken, want dat is een kleine moeite en het lijkt mij dat je nog niet zwanger wil worden. Succes en eventueel kun je altijd straks nog een zwangerschapstest doen, maar dit lijkt mij niet nodig.


Reageer