Skip to main content
Vraag

zwanger? nadat ik hem heb afgetrokken?

Forum|alt.badge.img

Ik was vandaag m'n m'n vriendje en het kussen werd wat intensiever en dat leidde er toe dat ik hem aftrok en we beide naakt waren. 

ik lag op m'n zei en hij op z'n rug. Ik had mijn been over een van die van hem liggen. nu begin ik me zorgen te maken over of het mogelijk is dat als m'n lakens en deken nat waren of ik daarvan zwanger kan worden. 

k ben 16 hij 18 heb al sinds m'n 14 regelmatig m'n menstruatie. 

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 1 maart 2025

Nee, je raakt niet zwanger door aftrekken. Maak je geen zorgen.

Forum|alt.badge.img

Nee dat snap ik alleen het lag ook op de lakens enz dus ik ben een beetje bang 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 1 maart 2025

Ook dan geraak je niet zwanger.  Het sperma moet echt diep in je vagina gespoten worden voordat je kans maakt ol zwangerschap. Sperma kan niet van je laken in je vagina kruipen.

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

@MarieSofiehelpen ook dan kan het niet, het sperma moet helemaal in de eileiders terecht komen en dat kan echt niet via de lakens. En zoiezo kan sperma maar 5 dagen overleven

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Als je het niet zeker weet, kan je een test halen.

Forum|alt.badge.img
Diana schreef:

Ook dan geraak je niet zwanger.  Het sperma moet echt diep in je vagina gespoten worden voordat je kans maakt ol zwangerschap. Sperma kan niet van je laken in je vagina kruipen.

Thxx dus het moet echt in m'n vagina komen dus als het er in de buurt of bij de ingang is kan het ook niet?

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 3 maart 2025

Als je nu gewoon je dekens enzo wast en je kan ook als je het fijn vindt een test doen 

Groetjes Sterre 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 10 maart 2025

Nee joh onmogelijk. 

Onnodige quotes verwijderd.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Het, maak je je geen zorgen meid. Er is echt een hele kleine kans dat er een sperma in je zit. Bij de reis van zaadcellen naar de eicel gaat het merendeel van de zaadcellen toch dood. Van de miljoenen zaadcellen die vrijkomen bij ejaculatie, bereiken er maar een paar honderd de eileiders, en slechts één zaadcel zal uiteindelijk de eicel bevruchten. Dus heel veel gaan dood. De penis is in jouw geval niet eens in jouw vagina geweest dus er is echt geen kans dat je zwanger bent

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen