Vraag

zwanger maar ik slik de pil?

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meid van 17 en zit met enorme stress 

ik heb een vriendje waarmee ik seks heb terwijl ik gewoon netjes de pil slik. Deze ben ik nog nooit vergeten tot een week geleden. Officieel telde het niet als vergeten pil aangezien ik m na 8 uur nog heb ingenomen maar ik vertrouw het nu toch niet helemaal. We hebben de avond dat ik de pil vergat onveilig seks gehad maar hij is niet in mij klaar gekomen. Hierna hebben we seks gehad met condoom omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde.  Nu had ik gister ineens buikpijn in mijn onderbuik en ben ik daar op gaan googelen, blijkt het nu dus een zwangerschapssymtoom te zijn. Ik heb de laatste tijd al iets vaker last van buikpijn maar nu doordat ik dat heb gelezen ben ik mezelf een beetje gek aan het maken en wordt het juist erger. Iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt ik ben echt ontzettend bang…. xx


3 reacties

Heyy

Als hij niet in jou is klaargekomen en je weet dat zeker, dan hoef je eigenlijk niet te stressen. Wel zou ik even naar de huisarts gaan voor de zekerheid. Ik zou voortaan de pil wel sneller innemen. Hoe sneller hoe beter!

Reputatie 7
Badge +19

De kans dat je zwanger bent is klein aangezien je dus wel de pil nog hebt geslikt en omdat je vriend niet in jou is klaargekomen. 

In voorvocht kunnen ook spermacellen zitten dus er is wel een kleine kans dat je daardoor zwanger raakt aangezien je ook de pil hebt.

Je kan het best even een zwangerschapstest doen. Gewoon te koop bij de drogist.

Reputatie 1
Badge

Hey 

 

Ik ben oom zwanger geraakt door alleen pil 

Ik ben nu bijna 16 net bevallen paar dagen geleden van een meisje met de naam lavina Ivy (achternaam privé) 

Ze is morgen een weekje oud

 

Je kan ook al zwanger worden van voorvocht blijkt ik wist dat ook niet en de pil vertrouw ik ook niet meer 

 

Ik zie ook veel mensen die uit elkaar gaan door zwangerschap op onze leeftijd maar dat is in mij geval niet zo ben gewoon nog samen met de papa

 

Heel veel succes en sterke ❤

Reageer