Vraag

zwanger

  • 10 January 2024
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy ik ben een meisje van 15 en ik ben zwanger geraakt door mijn vriend van 19 we hebben 3 weken geleden voor het laatst seks gehad en ik heb gister een zwangerschap test gedaan en die kwam positief dus nu is mijn vraag wat moet ik doen want ik wil wel heel graag kinderen maar ik zit nog op school en hij wilt niet voor de baby zorgen dus wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat je het antwoord eigenlijk zelf wel weer. Niemand kan je zeggen wat je moet doen, maar samen met iemand die het niet wil (en verslaafd is aan wiet en XTC) een kind krijgen is misschien niet de beste manier om gelukkig te worden in dit leven.

Het zelfde geld voor je kind, wil je dat in een familie op de wereld zetten die er niet klaar voor is?

Maar goed niemand kan je zeggen wat je moet doen, dat is je eigen besluit. Met enkel 3 weken is een zwangerschap nog wel goed af te breken.

groetjes en sterkte

 

Reputatie 2
Badge

Je moet zelf de beslissing maken, maar je bent nog naar 15 (bem je er echt klaar voor of kun je beter nog tot je 20ste wachten) en als je vriend er niet voor wil zorgen is lastig maar als je met een dikkere buik naar school moet is ook lastig.

 

Je moet het zelf weten maar ik zou de zwangerschap zo snel mogelijk afbreken.

Badge

ik zou het aan mensen vertellen en hem erop aanspreken want het is ook zijn kind en hij is verplicht er voor te zorgen en als je echt geen kind wil abortus maar ik zou het aan je ouders of familie vertellen  xxx 

( naam verwijderd door De Kindertelefoon wegens anonimiteit )

Reageer