Vraag

Zus van een vriend

  • 15 June 2021
  • 9 reacties
  • 1671 Bekeken

Badge

Hallo, 

Laatst kwam ik bij een vriend op visite, maar hij was niet thuis maar zijn zus wel dus zijn zus deed de deur open en ze zei dat hij niet thuis was. Maar dat ik wel binnen mocht komen, want hij zou bijna thuis komen. Toen moest ik dus naar de WC en toen liep ik voorbij haar kamer, en zij was weer naar haar kamer gegaan en ze had de deur op een kiertje gelaten, ze was bezig zichzelf te vingeren dus ik ging door het kiertje staan kijken. Ze zag me staan en vroeg wat ik daar aan het doen was, ik liep snel weg en ging op de bank zitten. Even later kwam zij de kamer binnen en ging ze op mij zitten. Ze heeft me toen gepijpt en toen hebben we geneukt.

 

Is het normaal dat ik het vaker met haar wil doen.

Zij is 2 jaar ouder dan ik

 

Tekst aangepast door De Kindertelewfoon nav forumregel 9:

 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


9 reacties

Badge

Ja als jij het leuk vind moet je het doen , hoe oud ben je eigenlijk? Maar ik zou het niet voor je vriend verbergen 

Badge

@Shania 

 

Ik ben 15 jaar oud

Ja dat is goed maar ik kan toch niet zo naar mijn vriend toe lopen eeeeh ik neuk je zus

Badge

Ik denk dat je een trio moet gaan doen met die zus en vriend ;)

 

Badge

nee ik ben niet gay ofzo

Badge

Ja maar ik bedoel gewoon voor de fun, je hoeft niet per se gay daarvoor te zijn. Je kan ook natuurlijk gewoon een trio doen met de zus en moeder, of kwartet :)

Badge

Ja maar ik bedoel gewoon voor de fun, je hoeft niet per se gay daarvoor te zijn. Je kan ook natuurlijk gewoon een trio doen met de zus en moeder, of kwartet :)

 

nee want hij is wel gay

weet ik 100 procent zeker

 

Badge

Ik meld me dr wel voor aan :)

Badge

Ik meld me dr wel voor aan :)

beetje raar maar oke

Badge

T spijt me oke, t was maar n grapje doe rustig gast maar ff serieus, kom trio met S of J.

Reageer