zuigzoen

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Badge

he ik ben een meisje van 12 (bijna 13) en ik ben bi en heb op dit moment een relatie met een meisje al 1,5 jaar lang 

en ik wil echt heel graag een zuigzoen omdat het me heel bijzonder lijkt en ik wil  ook weten hoe het voelt en ook of het pijn doet en hoe je er een zet 

maar zij wilt het dus nog niet en dat vind ik echt heel k*t want ik wil het echt super graag

hebben jullie tips/antwoorden hou ik hiermee kan omgaan??

xxx pizzaatje:kissing_heart:

 


2 reacties

vraag voor vraag van mijn gevoel,

het voelt alsof? heb je ooit jezelf in je arm gezogen ofzo dat er dan een plekje komt toen je klein was? zo ja zo voelt het dan alleen het is moeilijk uit te leggen als je dat nooit hebt gedaan dus ik zou eerst dat proberen.

het doet geen pijn als het goed is, als het pijn doet dan moet je dat zeggen want dan doet ze het niet goed.

je zet er een om te zuigen gewoon alsof je zuigt op de plek waar een bij heeft gestoken (als je dat doet).

als zij het niet wilt wat het geval is dan heb je 2 opties, optie 1: blijf zeuren totdat je r een krijgt (zo kreeg mijn vriendin haar zuigzoen van mij) en optie 2: vraag waarom ze het niet wil en doe iets met dat antwoord of wacht het af maar.

groeten, T, 14, jongen

Badge

dankjewel voor je antwoord!!

ik heb idd al wel eens op mijn arm geprobeerd en dat voelde wel goed en het deed geen pijn

ik ga sws nog wel een keer aan haar vragen waarom ze het niet wilt

groetjessss

Reageer