Vraag

Zou je dit met een "gewone" vriend doen?

  • 15 February 2022
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

 

Dit is met name een vraag aan de wat oudere meisjes hier op het forum:

Ik verkeer namelijk nogal in onzekerheid, haha

Ik heb sinds korte tijd nogal een crush op een meisje. Dat meisje is echter ook al jaren één van m'n beste vrienden.  Nou had ik laatst het volgende: We hadden ergens een gezamenlijke activiteit en nadien besloten we bij haar nog even een TV serie te kijken.  Heel gezellig, en uiteindelijk hebben we van 12 tot ongeveer 4 op de bank gezet, een beetje tegen elkaar aangehangen, elkaars insta doorgescrollt, waarna ze opmerkte dat het al laat was. Maar ik kon anders ook wel blijven slapen zei ze.  Ik wist natuurlijk niet hoe snel ik ja moest zeggen (lol), dus zo geschiede. Die nacht hebben we vrijwel de hele nacht lepeltje-lepeltje gelegen (verder geen seks o.i.d. gehad), en die ochtend zijn we rustig knusjes blijven liggen, totdat we er wel écht uit moesten.

 

Nou, dus de hamvraag : Zou je zoiets met vriend van je doen waar je geen gevoelens voor hebt?  Waarom ik er aan twijfel is: Ik heb het gevoel dat meisjes met zulke dingen gewoon wat makkelijker dealen dan jongens. Al kan dat ook gewoon aan m'n eigen persoonlijkheid liggen natuurlijk. 

 

Ik ben benieuwd naar de antwoorden:

-Stuntel


5 reacties

Ik ben misschien nog een beetje te jong dus mss heb je er niks aan, maar ik zou eerder met een vriend zo liggen dag met iemand waar ik een crush op heb. Ik ben best wel aanrakerig maar als ik iemand leuk vind dan voelt dat ineens heel akward.  Maar ik ben 14 dus misschien verandert dat nog als ik wat meer ervaring heb.  

Ik hoop dat het wat wordt! Succes!

Reputatie 3
Badge +1

heyy stuntel,

ik ben als meisje zou ik dit misschien niet met een vriend doen ik heb best veel jongens vrienden en zou het maar met een iemand doen (dat is ook toevallig mijn crush haha. Het is wel ik hou ook niet zo van aarakingen enzo 

Reputatie 5
Badge +3

nee ik denk niet dat je dit zomaar doet met iemand waarbij je geen gevoelens bij hebt.

zeker als jullie de hele nacht lepeltje-lepeltje hebben gelegen, en ‘s ochtends ook, dan krijg ik het gevoel dat zij ook wel iets meer wilt dan dit.

om er zeker van te zijn kun je haar een keer bij jou uitnodigen, of nog een keer bij haar serie kijken.

en dan eens proberen hoe ver je kunt gaan, zeker als jullie samen in bed liggen kun je haar eens een beetje strelen o.i.d. en dan goed opletten hoe zij reageert.

Reputatie 2
Badge

Hoii,

Ik en mijn beste vriendin hebben geen gevoelens voor elkaar, maar als we logeren liggen wij ook wel eens lepeltje-lepeltje of Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, en ik denk zelf dat meisjes dit soort dingen sneller met elkaar doen (zonder relatie) dan jongens. Mischien kan je vragen om nog eens te logeren of samen een serie te kijken en dan doe je dit weer, ga elke x een staple verder en kijk hoe ze er op reageert.

Misschien is dat een idee? Ik heb geen idee of dit helpt maar oke je komt er wel uit 

Xx

Ik denk dat zij gewoon verliefd op je is 

Laat haar ook zien dat jij ook op haar is

Verast haar of koop iets voor haar

 

X Zelle 

Reageer