Hoi!
Dit is met name een vraag aan de wat oudere meisjes hier op het forum:
Ik verkeer namelijk nogal in onzekerheid, haha
Ik heb sinds korte tijd nogal een crush op een meisje. Dat meisje is echter ook al jaren één van m'n beste vrienden. Nou had ik laatst het volgende: We hadden ergens een gezamenlijke activiteit en nadien besloten we bij haar nog even een TV serie te kijken. Heel gezellig, en uiteindelijk hebben we van 12 tot ongeveer 4 op de bank gezet, een beetje tegen elkaar aangehangen, elkaars insta doorgescrollt, waarna ze opmerkte dat het al laat was. Maar ik kon anders ook wel blijven slapen zei ze. Ik wist natuurlijk niet hoe snel ik ja moest zeggen (lol), dus zo geschiede. Die nacht hebben we vrijwel de hele nacht lepeltje-lepeltje gelegen (verder geen seks o.i.d. gehad), en die ochtend zijn we rustig knusjes blijven liggen, totdat we er wel écht uit moesten.
Nou, dus de hamvraag : Zou je zoiets met vriend van je doen waar je geen gevoelens voor hebt? Waarom ik er aan twijfel is: Ik heb het gevoel dat meisjes met zulke dingen gewoon wat makkelijker dealen dan jongens. Al kan dat ook gewoon aan m'n eigen persoonlijkheid liggen natuurlijk.
Ik ben benieuwd naar de antwoorden:
-Stuntel