Skip to main content
Vraag

Zou ik het hem vertellen?

• May 21, 2025
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5

Hey iedereen

Ik neem je even mee in het verhaal.Een vriend van mij heeft interesse in een meisje, dat meisje toont geen interesse in hem maar nu is het zover gekomen dat we over mijn problemen zijn beginnen praten.Ik vertelde haar dit weekend dat ik het miste om iemand een knuffel te geven.Zo kwam het erop dat ik maandag en gisteren met haar geknuffeld heb,en het lijkt of het nog meer gaat gebeuren.Mijn vriend weet dat ze me helpt in deze zaak maar weet niets af van de knuffel.Wij noemen elkaar ook hele tijd mooi enzo.

Nu is mijn  vraag aan jullie is dit normaal?

En de belangrijkste zou ik het tegen hem zeggen want ik wil onze vriendschap niet kapot maken?

6 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Begrijpelijk dat je twijfelt… Je hebt niks verkeerd gedaan, maar als het meer begint te worden tussen jullie, zou ik het wel eerlijk aan je vriend vertellen. Gewoon om duidelijk en open te blijven, dat voorkomt gedoe later 💗

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 22, 2025

dankjewel voor de reactie

Het probleem is nu ook die vriend wilt niet meer verder met dat meisje,zou hem dit dan nog harder raken?

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

@Grote dromen 

Hai ik heb eigenlijk geen idee dat is voor hem, maar het is toch niet jouw schuld ik zou het wel vertellen als ik jou was.

*Onnodige quotes verwijderd

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Dankjewel,ik ga het op een ander moment vertellen want ik moet jullie nog iets zeggen

Ik zit nu ook met een probleem.Ik ga met dat meisje , we zullen haar effe Ferrari noemen, in de zomer waarschijnlijk afspreken.Ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet doen met haar, ik wil haar opzich wel uitnodigen bij mijn thuis maar dat is wat direct.Ik dacht aan bijvoorbeeld een ijsje te gaan eten.Is dit een goede ‘date’?

Het gaat wel als een bom inslagen als het uitkomt op school en daar ben ik wat bang voor.

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Hey,

Wat goed dat je open bent over hoe je je voelt, dat is echt dapper van je. 😊
Een ijsje gaan eten klinkt als een superleuk idee! Het is laagdrempelig, gezellig en je leert elkaar beter kennen zonder dat het meteen heel serieus of ongemakkelijk is. Perfect voor een eerste keer afspreken eigenlijk.

Dat je een beetje bang bent voor de reacties op school snap ik heel goed. Soms kunnen mensen best veel praten, zeker als er iets ‘spannends’ gebeurt. Maar uiteindelijk gaat het om jou en hoe jij je voelt. Je hoeft je niet te schamen voor wie je leuk vindt of met wie je afspreekt. Als jullie het leuk hebben samen, is dat het belangrijkst.

En wie weet valt het allemaal wel mee op school — vaak maken we het in ons hoofd erger dan het uiteindelijk is.

Succes en geniet van jullie moment samen als het zover is! 🍦

Liefs,
Ben

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Dankjewel voor je reactie, ik heb het gisteren aan haar gevraagd en ze vond dit goed.

Ik ben niet zo bang voor de reacties van vele andere mensen maar vooral die van mijn vriend.

Ik hoop dat dit onze vriendschap niet verpest